logo-print

Άρθρο 50 - Νόμος 5039/2023 - Πλωτοί τερματικοί σταθμοί φυσικού αερίου - Τροποποίηση άρθρου 267 ν. 4555/2018

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

03/04/2023

Ερμηνεία Υπαλληλικού Κώδικα - Κατ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
 

Η φορολογική ενημερότητα

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ​

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΤΣΟΣ

Στο άρθρο 267 του ν. 4555/2018 (Α’ 133), περί πλωτών τερματικών σταθμών φυσικού αερίου, ο τίτλος τροποποιείται με την προσθήκη της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και της διαχείρισης φυσικού αερίου, στην παρ. 1 προστίθενται η αναφορά και σε πλωτές κατασκευές και ο σκοπός χρήσης των πλωτών τερματικών σταθμών, στην παρ. 2 διαγράφεται η φράση «εντός ελληνικών χωρικών υδάτων», και το άρθρο 267 διαμορφώνεται ως εξής:

«Άρθρο 267

Πλωτοί τερματικοί σταθμοί παραλαβής, προσωρινής αποθήκευσης, επαναεριοποίησης, παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και διαχείρισης φυσικού αερίου

1. Πλοία ή πλωτές κατασκευές που εκ κατασκευής ή εκ μετασκευής προορίζονται να χρησιμοποιούνται ως πλωτοί τερματικοί σταθμοί, με σκοπό την παραλαβή, την προσωρινή αποθήκευση ή την επαναεριοποίηση υγροποιημένου φυσικού αερίου και τη διανομή του ή την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο και τη διανομή της, χαρακτηρίζονται ως πλωτά ναυπηγήματα.

2. Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζεται η οργανική σύνθεση των πλωτών ναυπηγημάτων της παραγράφου 1 για το χρονικό διάστημα που χρησιμοποιούνται για τους σκοπούς αυτούς και είναι μόνιμα αγκυροβολημένα, με βάση τον απαιτούμενο για το χειρισμό και τη στελέχωση των σωστικών μέσων του πλωτού ναυπηγήματος αριθμό ναυτικών, όπως αυτός καθορίζεται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, λαμβάνοντας υπόψη και τις αντίστοιχες απαιτήσεις της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας 2006 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας, η οποία κυρώθηκε με τον ν. 4078/2012 (Α’ 179). Με την ίδια απόφαση, καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις χορήγησης των απαραίτητων εγγράφων αρμοδιότητας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τα οποία εφοδιάζονται τα πλωτά ναυπηγήματα της παρ. 1 που είναι μόνιμα αγκυροβολημένα.

3. Τα πλοία της παρ. 1, που έχουν ήδη υπαχθεί στις διατάξεις του ν.δ. 2687/1953 (Α’ 317) και χρησιμοποιούνται ως πλωτά ναυπηγήματα για τους σκοπούς της παραγράφου 1, εξακολουθούν να διέπονται από τις διατάξεις αυτές.»

Διεθνής εμπορική διαιτησία - Τόμος Ι -Β έκδοση
Ένδικα Μέσα και Ανακοπές - Β έκδοση

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

send