1. Με σκοπό την ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου των Δημοσίας Χρήσεως Τουριστικών Λεωφορείων παρέχονται κίνητρα:
α. Για αντικατάσταση με πράξη οριστικής διαγραφής λεωφορείου στην περίπτωση που αυτό αντικαθίσταται με
την αγορά καινούργιου Δ.Χ.Τ.Λ. που εξυπηρετεί και Άτομα με Ειδικές Ανάγκες παρέχεται επί της συνολικής αξίας αγοράς τους κατά περίπτωση:
i) για λεωφορείο μέχρι 22 θέσεων επιβατών, από το οποίο αφαιρούνται τόσες θέσεις όσες απαιτούνται για τη μεταφορά 3 αναπηρικών αμαξιδίων (αναπηρικά καροτσάκια) χωρίς τη δυνατότητα τοποθέτησης θέσεων σε αυτόν το χώρο, ποσοστό επιδότησης 32%,
ii) για λεωφορείο μέχρι 36 θέσεων επιβατών, από το οποίο θα αφαιρούνται τόσες θέσεις όσες απαιτούνται για τη μεταφορά 5 αναπηρικών αμαξιδίων (αναπηρικά καροτσάκια) χωρίς τη δυνατότητα τοποθέτησης θέσεων σε αυτόν το χώρο, ποσοστό επιδότησης 30%,
iii) για λεωφορείο μέχρι 52 θέσεων επιβατών, από το οποίο θα αφαιρούνται τόσες θέσεις όσες απαιτούνται για τη μεταφορά 8 αναπηρικών αμαξιδίων (αναπηρικά καροτσάκια) χωρίς τη δυνατότητα τοποθέτησης θέσεων σε αυτόν το χώρο, ποσοστό επιδότησης 28%.
β. Για αντικατάσταση με πράξη οριστικής διαγραφής λεωφορείου στην περίπτωση που αυτό αντικαθίσταται με καινούργιο συμβατικό Δ.Χ.Τ.Λ. το ποσοστό επιδότησης καθορίζεται σε 25%.
2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Ανάπτυξης καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η διαδικασία και κάθε άλλη ρύθμιση που απαιτείται για την εφαρμογή των διατάξεων που αφορούν στην επιδότηση των Δ.Χ.Τ.Λ..
3. Τα ποσά των επιχορηγήσεων που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου βαρύνουν τον Προϋπολογισμό Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης του έτους 2004 και επόμενα.
4. Η ισχύς του παραπάνω μέτρου είναι τετραετής και αρχίζει από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου.