1. Ο Προμηθευτής υποχρεούται να κάνει δεκτές τις Αιτήσεις Προμήθειας Μικρών Πελατών, εκτός αν συντρέχει μία από τις παρακάτω εξαντλητικά αναφερόμενες περιπτώσεις:
α. Αν υφίστανται ληξιπρόθεσμες οφειλές του αιτούντος προς τον Προμηθευτή που απορρέουν από προηγούμενη μεταξύ τους Σύμβαση Προμήθειας ή προς οποιονδήποτε άλλο Προμηθευτή, ή αν ο αιτών δεν προσκομίζει αντίγραφο του τελευταίου Λογαριασμού Κατανάλωσης, ή αν έχει υποβληθεί τουλάχιστον δύο φορές εντολή απενεργοποίησης μετρητή φορτίου λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών του Πελάτη κατά το προηγούμενο της αίτησης έτος.
β. Αν ο Προμηθευτής δεν προμηθεύει την κατηγορία Πελατών στην οποία εντάσσεται ο Πελάτης.
γ. Αν η Αίτηση Προσφοράς δεν συμπληρώθηκε εντός της προθεσμίας που τέθηκε από τον Προμηθευτή και οι ελλείψεις καθιστούν αδύνατη για τον Προμηθευτή την υποβολή Προσφοράς Προμήθειας.
2. Η Προσφορά Προμήθειας δεν μπορεί να αποκλίνει από τους δημοσιοποιημένους Γενικούς Όρους και Τιμολόγια Προμήθειας που διαθέτει ο Προμηθευτής για την Κατηγορία Πελατών στην οποία κατατάσσεται ο αιτών Πελάτης, εκτός αν οι προτεινόμενες αποκλίσεις ή διαφοροποιήσεις καθιστούν την Προσφορά στο σύνολό της ευνοϊκότερη για τον Μικρό Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση δεν θίγεται το δικαίωμα του Μικρού Πελάτη για σύναψη Σύμβασης Προμήθειας βάσει των δημοσιοποιημένων Όρων και Τιμολογίων που διατίθενται από τους Προμηθευτές για την Κατηγορία Πελατών στην οποία εντάσσεται, με την προϋπόθεση ότι προσκομίζει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπου αυτά απαιτούνται.
3. Πέραν των αναφερομένων στο άρθρο 17 του παρόντος Κώδικα στοιχείων, η Προσφορά Προμήθειας προς Μικρούς Πελάτες πρέπει επίσης να προβλέπει:
α. την ελάχιστη διάρκεια ισχύος της Προσφοράς Προμήθειας, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη των τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή της.
β. την ελάχιστη διάρκεια ισχύος των προσφερομένων Τιμολογίων Προμήθειας. Η ελάχιστη αυτή διάρκεια δεν μπορεί να είναι μικρότερη των έξι (6) μηνών.
γ. σαφή, εύλογα και διαφανή κριτήρια βάσει των οποίων λαμβάνει χώρα η αναπροσαρμογή των Χρεώσεων Προμήθειας.
δ. περιγραφή των προδιαγραφών παροχής υπηρεσιών του Προμηθευτή προς τους καταναλωτές (όπως προδιαγραφές κατά την προσωπική ή/ και τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών) με αναφορά στα εγγυημένα πρότυπα (στόχους) ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών (όπως ενδεικτικά αναφέρεται: μέγιστος χρόνος αναμονής στα σημεία εξυπηρέτησης, μέγιστος χρόνος αναμονής απάντησης σε τηλεφωνική κλήση, συχνότητα έκδοσης εκκαθαριστικών λογαριασμών το χρόνο), η μη τήρηση των οποίων συνεπάγεται ποινική ρήτρα υπέρ του καταναλωτή.
ε. διαδικασία υπαναχώρησης, προθεσμία άσκησης του δικαιώματος, καθοριζόμενη τουλάχιστον σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες μετά την υπογραφή της Σύμβασης Προμήθειας από τον Πελάτη.
Τα υπό (α) έως (ε) στοιχεία συμπεριλαμβάνονται υποχρεωτικώς στο ελάχιστο περιεχόμενο της Σύμβασης Προμήθειας.
4. Οι Προμηθευτές αποστέλλουν στους Μικρούς Πελάτες, μαζί με την Προσφορά Προμήθειας, τα έντυπα που προβλέπονται στις περιπτώσεις (δ) έως και (ιδ) του άρθρου 12 καθώς και τους γενικούς όρους που διέπουν τη Βασική ή Ειδική Κατηγορία στην οποία εμπίπτει ο υποψήφιος Πελάτης. Ο Προμηθευτής ενημερώνει τους Μικρούς Πελάτες κάθε φορά που τροποποιείται το Έντυπο Υπηρεσιών Ηλεκτρικής Ενέργειας, με σχετική αναφορά στη διεύθυνση της ιστοσελίδας του όπου έχει αναρτηθεί.
5. Η Προσφορά Προμήθειας, συνοδευόμενη από το Έντυπο Δήλωσης Υπαναχώρησης και τα λοιπά Έντυπα που προβλέπονται στην παρ. 4, αποστέλλεται με συστημένη επιστολή, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο έχει συμφωνηθεί με τον Μικρό Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι δυνατή η στιγμιαία παράδοση και παραλαβή της Σύμβασης καθώς πρέπει να προβλέπεται ικανός χρόνος μεταξύ της παραλαβής της Προσφοράς Προμήθειας και της υπογραφής της Σύμβασης Προμήθειας από τον Μικρό Πελάτη τέτοιος ώστε να διασφαλίζεται η δυνατότητα ανάγνωσης των όρων. Ανεξαρτήτως της παραπάνω προϋπόθεσης, δεν θίγεται το δικαίωμα του Μικρού Πελάτη να υπαναχωρήσει από Σύμβαση Προμήθειας που συνάφθηκε εξ αποστάσεως.