logo-print

Άρθρο 39 - Νόμος 4445/2016 - Γενική Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων και Εργοδοτών

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

19/12/2016

Υπό κωδικοποίηση
Δίκαιο Δημοσίων Συμβάσεων Δ έκδοση

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΑΙΚΟΣ

Δικαστικός Έλεγχος της Συνταγματικότητας των Νόμων και Ερμηνεία του Συντάγματος

Ευάγγελος Βενιζέλος

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Στο ν. 4387/2016 προστίθεται μετά το άρθρο 68Δ νέο άρθρο 68Ε, ως εξής:

«Άρθρο 68Ε

Γενική Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων και Εργοδοτών

1. Η Γενική Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων και Εργοδοτών της περίπτωσης ια΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 62 του παρόντος διαρθρώνεται ως εξής:

α. Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών από Απόσταση

β. Διεύθυνση Συντονισμού και Υποστήριξης των Περιφερειακών Υπηρεσιών.

2. Η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών από Απόσταση συγκροτείται από τα ακόλουθα Τμήματα:

α. Τμήμα Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά

β. Τμήμα Εξυπηρέτησης Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

γ. Τμήμα Εξυπηρέτησης Άλλων Μορφών Επικοινωνίας.

3. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Συντονισμού και Υποστήριξης των Περιφερειακών Υπηρεσιών κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων ως εξής:

α. Τμήμα Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά

αα. Η λειτουργία και η υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης των πολιτών.

ββ. Η παροχή πιστοποιημένης πληροφόρησης με κατανοητό τρόπο στα ερωτήματα των πολιτών που αφορούν θέματα ασφάλισης και συντάξεων.

γγ. Η καταγραφή και η προώθηση αιτημάτων των πολιτών στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α. προς απάντηση ή επίλυση.

δδ. Η καταγραφή και η κατηγοριοποίηση των ερωτημάτων και των αιτημάτων των πολιτών και η προώθησή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α. για τη βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης.

β. Τμήμα Εξυπηρέτησης Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

αα. Η λειτουργία και η υποστήριξη κέντρου λήψης αιτημάτων και ερωτήσεων των πολιτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ββ. Η παροχή πιστοποιημένων απαντήσεων στα αιτήματα και τις ερωτήσεις των πολιτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αφορούν θέματα ασφάλισης και συντάξεων.

γγ. Η καταγραφή και η προώθηση αιτημάτων των πολιτών στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α. προς απάντηση ή επίλυση.

δδ. Η καταγραφή και η κατηγοριοποίηση των ερωτημάτων και των αιτημάτων των πολιτών και η προώθησή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α. για τη βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης.

γ. Τμήμα Εξυπηρέτησης Άλλων Μορφών Επικοινωνίας

αα. Η λειτουργία και η υποστήριξη κέντρου λήψης αιτημάτων και ερωτήσεων των πολιτών μέσω συντόμων μηνυμάτων (SMS), FAX κ.λπ..

ββ. Η παροχή πιστοποιημένων απαντήσεων στα αιτήματα και τις ερωτήσεις των πολιτών μέσω συντόμων μηνυμάτων (SMS), FAX κ.λπ. που αφορούν θέματα ασφάλισης και συντάξεων.

γγ. Η καταγραφή και η προώθηση αιτημάτων των πολιτών στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α. προς απάντηση ή επίλυση.

δδ. Η καταγραφή και η κατηγοριοποίηση των ερωτημάτων και των αιτημάτων των πολιτών και η προώθησή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α. για τη βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης.

4. Η Διεύθυνση Συντονισμού και Υποστήριξης των Περιφερειακών Υπηρεσιών συγκροτείται από τα Τμήματα:

α. Τμήμα Διαχείρισης Λειτουργίας των Περιφερειακών Υπηρεσιών

β. Τμήμα Συντονισμού και Υποστήριξης των Περιφερειακών Υπηρεσιών.

5. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Συντονισμού και Υποστήριξης των Περιφερειακών Υπηρεσιών κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων ως εξής:

α. Τμήμα Διαχείρισης Λειτουργίας των Περιφερειακών Υπηρεσιών

αα. Η διαρκής παρακολούθηση της επιχειρησιακής λειτουργίας των τοπικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πολιτών.

ββ. Η μέριμνα για την αποτελεσματική διαχείριση και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών του Ε.Φ.Κ.Α..

γγ. Η μέριμνα για την καταγραφή και την αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν την εξυπηρέτηση των πολιτών.

δδ. Η συγκριτική αξιολόγηση του έργου των περιφερειακών και των τοπικών υπηρεσιών και η διατύπωση προτάσεων ομοιόμορφης λειτουργίας.

β. Τμήμα Συντονισμού και Υποστήριξης των Περιφερειακών Υπηρεσιών

αα. Ο συντονισμός των περιφερειακών και τοπικών υπηρεσιών του Ε.Φ.Κ.Α. για την υλοποίηση του επιχειρησιακού προγραμματισμού.

ββ. Η παρακολούθηση της υλοποίησης του επιχειρησιακού προγραμματισμού του Ε.Φ.Κ.Α. και η λήψη μέτρων για την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων.

γγ. Η μέριμνα για την τεχνική υποστήριξη των περιφερειακών και τοπικών υπηρεσιών.

δδ. Η μέριμνα για την καταλληλότητα και τη λειτουργικότητα των υποδομών στέγασης των περιφερειακών και τοπικών υπηρεσιών.».

Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Εργατικό Δίκαιο - Ατομικές εργασιακές σχέσεις - Ε έκδοση

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΔΕΛΗΣ

send