Στις αρμοδιότητες του Γραφείου αυτού περιλαμβάνονται:
α) Η παροχή γραμματειακής υποστήριξης προς τον Πρόεδρο της Α.Ε.Π.Π.
β) Ο σχεδιασμός, η εισήγηση και η υλοποίηση των προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων της Α.Ε.Π.Π. και της επικοινωνίας της με άλλους φορείς.
γ) Η παρακολούθηση, επισήμανση και συλλογή ειδήσεων και δημοσιευμάτων, τα οποία αφορούν αρμοδιότητες και δραστηριότητες της Α.Ε.Π.Π., η δημιουργία αρχείου δημοσιευμάτων, καθώς και η σχετική ενημέρωση, των υπηρεσιακών μονάδων για θέματα που ανήκουν στις αρμοδιότητές τους.
δ) Η μέριμνα για την επικοινωνία και τις σχέσεις της Α.Ε.Π.Π. με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η πληροφόρησή τους για τις αρμοδιότητες και το έργο της, η οργάνωση συνεντεύξεων τύπου, καθώς και η κατάρτιση και διανομή των δελτίων τύπου και των ενημερωτικών φυλλαδίων.
ε) Η μέριμνα για τη δέουσα δημοσίευση ή με οποιοδήποτε τρόπο εκτέλεση των αποφάσεων, της Α.Ε.Π.Π.
στ) Η επιμέλεια έκδοσης των εκθέσεων και κάθε άλλου πληροφοριακού εντύπου της Αρχής.
ζ) Η επιμέλεια διοργάνωσης των εκδηλώσεων της Α.Ε.Π.Π.
η) Η συμμετοχή στη σύνταξη της ετήσιας έκθεσης πεπραγμένων και προτάσεων για την βελτίωση του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου που υποβάλλει η Α.Ε.Π.Π. στους Υπουργούς Οικονομίας και Ανάπτυξης και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σύμφωνα με το άρθρο 359 του ν. 4412/2016.
θ) Η σύνταξη έκθεσης με στατιστικά στοιχεία ανά εξάμηνο για τον αριθμό εισαγωγής προσφυγών και αιτήσεων αναστολής – προσωρινών μέτρων και τον αριθμό δημοσίευσης αποφάσεων, στο διαδικτυακό τόπο της Αρχής.
ι) Κάθε άλλη σχετική αρμοδιότητα που προβλέπεται στον εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμό Λειτουργίας της Αρχής.