logo-print

Άρθρο 2 - Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ. 39804/2812/1.6.2017 - (Άρθρο 2 της Oδηγίας 2014/47/ΕΕ) – Πεδίο εφαρμογής

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

20/05/2018

Κωδικοποιημένο
ΕΣΔΑ Κατ΄άρθρο ερμηνεία

ΙΩΑΝΝΗ ΣΑΡΜΑΣ
ΞΕΝΟΦΩΝ ΚΟΝΤΙΑΔΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΕΣΔΑ Κατ΄άρθρο ερμηνεία

ΙΩΑΝΝΗ ΣΑΡΜΑΣ
ΞΕΝΟΦΩΝ ΚΟΝΤΙΑΔΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

1. Η παρούσα απόφαση εφαρμόζεται στα επαγγελματικά οχήματα που είναι σχεδιασμένα για ταχύτητες άνω των 25 km/h και ανήκουν στις κάτωθι κατηγορίες, όπως αυτές καθορίζονται στις κοινές υπουργικές αποφάσεις 12521/Α20/2014/2005 (Β’ 1198) (ενσωμάτωση Οδηγίας 2003/37/ΕΚ) και 29949/1841/2009 (Β’ 2112) (ενσωμάτωση Οδηγίας 2007/46/ΕΚ), όπως ισχύουν:

α) μηχανοκίνητα οχήματα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα πρωτίστως για τη μεταφορά προσώπων και των αποσκευών τους, τα οποία διαθέτουν περισσότερες από οκτώ θέσεις καθημένων, εκτός της θέσης του οδηγού – κατηγορίες οχημάτων M2 και M3,

β) μηχανοκίνητα οχήματα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα πρωτίστως για τη μεταφορά εμπορευμάτων με μέγιστη μάζα που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους – κατηγορίες οχημάτων Ν2 και Ν3,

γ) ρυμουλκούμενα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή ατόμων ή για την εξυπηρέτηση προσώπων, με μέγιστη μάζα που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους – κατηγορίες οχημάτων Ο3 και Ο4,

δ) τροχοφόροι ελκυστήρες κατηγορίας Τ5, η χρήση των οποίων πραγματοποιείται κυρίως στο δημόσιο οδικό δίκτυο για οδική μεταφορά εμπορευμάτων, σχεδιασμένοι για μέγιστη ταχύτητα άνω των 40 km/h.

2. Η παρούσα απόφαση δεν θίγει το δικαίωμα διεξαγωγής οδικών τεχνικών ελέγχων σε οχήματα που δεν καλύπτονται από αυτήν, όπως σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα κατηγορίας Ν1 που δεν υπερβαίνουν τους 3,5 τόνους, και τον έλεγχο άλλων πτυχών των οδικών μεταφορών και της οδικής ασφάλειας ή τη διεξαγωγή ελέγχων σε σημεία εκτός του δημόσιου οδικού δικτύου. Επίσης, η παρούσα απόφαση δεν εμποδίζει τη δυνατότητα περιορισμού της χρήσης συγκεκριμένων τύπων οχημάτων σε ορισμένα τμήματα του οδικού δικτύου για λόγους οδικής ασφάλειας.

Σημειώσεις επί του νόμου

Για τα παραρτήματα βλέπε ΦΕΚ (σελ. 33184 - 33276)

Airbnb Η πολεοδομική αντιμετώπιση

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ - ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ

Δασικό Δίκαιο & Εθνικό Κτηματολόγιο Β έκδοση

ΠΑΠΑΣΤΕΡΙΟΥ Δ.

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ - ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ