logo-print

Άρθρο 20 - Προεδρικό Διάταγμα 40/2018 - Αναβαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

30/04/2018

Κωδικοποιημένο
Το δίκαιο της απόδειξης στις διοικητικές διαφορές ουσίας (XXII & 327)

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΉ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ

Αναπροσαρμογή επιχειρηματικών πιστωτικών συμβάσεων λόγω της οικονομικής κρίσης - Συμβολές Αστικού Νο 6

ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑΤΟΥ

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Σε αναβαθμολόγηση υπόκεινται τα γραπτά δοκίμια των μαθητριών/-τώντου Επαγγελματικού Λυκείου με την ακόλουθη διαδικασία:

1. Η αναβαθμολόγηση γίνεται στη Διεύθυνση Δ.Ε., στην οποία υπάγεται το αντίστοιχο ΕΠΑ.Λ.

2. Μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων οι κηδεμόνες των μαθητριών/-τών ή οι ίδιες/-οι, εφόσον είναι ενήλικες/-οι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση ενός ή περισσότερων γραπτών δοκιμίων. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο σύμφωνα με το άρθρο 19 του ν. 2009/1992 (Α’18).

3. Οι Διευθύντριες/-ντές των ΕΠΑ.Λ., μόλις λήξει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, διαβιβάζουν στην αρμόδια Διεύθυνση Δ.Ε. τα προς αναβαθμολόγηση γραπτά δοκίμια με καλυμμένα το όνομα της/του μαθήτριας/-τή και τον αρχικό βαθμό της/του εκπαιδευτικού.

4. Με απόφαση της/του Διευθύντριας/-ντή της οικείας Διεύθυνσης Δ.Ε. συγκροτείται τριμελής επιτροπή αναβαθμολόγησης, η οποία αποτελείται από δύο (2) εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα για το οποίο ζητήθηκε αναβαθμολόγηση, οι οποίες/-οι είναι και οι βαθμολογήτριες/-τές της αναβαθμολόγησης και από μία/έναν σχολική/-ό σύμβουλο ή εκπαιδευτικό Δ.Ε. της ίδιας ειδικότητας ή άλλης ειδικότητας που έχει σε ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα με βαθμό τουλάχιστον Β’, η/ο οποία/-ος είναι η/ο αναβαθμολογήτρια/-τής στην περίπτωση που οι βαθμοί των δύο πρώτων διαφέρουν μεταξύ τους περισσότερο από δώδεκα (12) μονάδες σε εκατονταβάθμια κλίμακα. Με την ίδια απόφαση ορίζεται η ημέρα και η ώρα που θα διεξαχθεί η αναβαθμολόγηση. Αν τα προς αναβαθμολόγηση γραπτά δοκίμια είναι περισσότερα από εβδομήντα, στην επιτροπή μπορεί να ορίζονται δύο (2) ακόμη εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας ή άλλης ειδικότητας που έχει σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα για το οποίο ζητήθηκε αναβαθμολόγηση και κατανέμονται τα γραπτά δοκίμια εξίσου μεταξύ των δύο (2) ομάδων βαθμολογητριών/-τών -αναβαθμολογητριών/-τών. Την ευθύνη του συντονισμού του έργου των επιτροπών αναβαθμολόγησης έχει η/ο Διευθύντρια/-ντής της οικείας Διεύθυνσης Δ.Ε.

5. Τα γραπτά δοκίμια βαθμολογούνται-αναβαθμολογούνται από δύο (2) εκπαιδευτικούς, οι οποίοι αναγράφουν το βαθμό τους στο γραπτό. Πριν από τη βαθμολόγηση του γραπτού δοκιμίου από τη/τον δεύτερη/-ρο βαθμολογήτρια/-τή - αναβαθμολογήτρια/-τή επικαλύπτεται με αδιαφανή ταινία ο βαθμός της/του πρώτης/-ου, κατά τρόπο ώστε να μην γνωρίζει η/ο δεύτερη/-ος το βαθμό που έδωσε η/ο πρώτη/-ος. Αν η διαφορά βαθμολογίας είναι ίση ή μικρότερη των δώδεκα (12) μονάδων στην κλίμακα 0-100, τελικός βαθμός υπολογιζόμενος στην κλίμακα (0-20) είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των βαθμών των δύο (2) βαθμολογητριών/-τών δια του δέκα (10).

Αν οι βαθμοί των δύο πρώτων βαθμολογητριών/-τών - αναβαθμολογητριών/-τών διαφέρουν μεταξύ τους περισσότερο από δώδεκα (12) μονάδες στην κλίμακα 0-100, το γραπτό δοκίμιο αναβαθμολογείται και από τρίτη/-ο εκπαιδευτικό αναβαθμολογήτρια/-τή, αφού προηγουμένως επικαλυφθούν με αδιαφανές αυτοκόλλητο οι βαθμοί των δύο (2) πρώτων βαθμολογητριών/-τών - αναβαθμολογητριών/-τών. Σε αυτή την περίπτωση τελικός βαθμός του γραπτού δοκιμίου στην κλίμακα (0-20) είναι το πηλίκο της διαίρεσης του αθροίσματος των δύο μεγαλύτερων βαθμών εκ των τριών (3) βαθμολογητριών/-τών δια του δέκα (10).

Ο τελικός βαθμός της αναβαθμολόγησης είναι ο τελικός γραπτός βαθμός του μαθήματος σε κάθε περίπτωση, είτε είναι μεγαλύτερος είτε μικρότερος από τον βαθμό με τον οποίο είχε αρχικά βαθμολογηθεί το γραπτό δοκίμιο.

6. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας η αρμόδια Διεύθυνση Δ.Ε. συντάσσει σχετικό πρακτικό, στο οποίο περιέχεται η οριστική βαθμολογία των γραπτών δοκιμίων, το οποίο και αποστέλλει στα ΕΠΑ.Λ. προέλευσης τους μαζί με τα γραπτά δοκίμια.

7. Οι μαθήτριες/-τές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για τις/τους οποίες/-ους προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να ζητήσουν επανεξέταση (αναβαθμολόγηση) στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η νέα αυτή εξέταση πραγματοποιείται στο σχολείο φοίτησης τους ενώπιον επιτροπής συγκροτούμενης από τη/τον Διευθύντρια/-ντή και δύο (2) εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας ή ειδικότητας που έχει σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα, άλλες/-ους από αυτές/-ούς που διενήργησαν την αρχική εξέταση. Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τις/τους κηδεμόνες των μαθητριών/-τών ή από τις/τους ίδιες/-ους, εφόσον είναι ενήλικες/-κοι, στο σχολείο μέσα σε τρεις (3) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Η αίτηση συνοδεύεται από το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε μάθημα για το οποίο ζητείται επανεξέταση. Ο βαθμός της επανεξέτασης προκύπτει από το Μ.Ο. των δύο (2) εξεταστριών/-τών - αναβαθμολογητριών/-τών και είναι ο τελικός γραπτός βαθμός του μαθήματος σε κάθε περίπτωση είτε είναι μεγαλύτερος είτε μικρότερος από το βαθμό της αρχικής εξέτασης.

Σημειώσεις επί του νόμου

Σύμφωνα με το άρθρο 44,  η ισχύς του παρόντος προεδρικού διατάγματος αρχίζει από το σχολικό έτος 2017-2018, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις του.

Οι υποχρεώσεις διατροφής στο ιδιωτικό διεθνές δίκαιο

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΟΥΡΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟ & ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης στην Πνευματική Ιδιοκτησία - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 13 21
send