logo-print

Άρθρο 59 - Νόμος 4547/2018 - Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 3966/2011

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

12/06/2019

Υπό κωδικοποίηση
Δικαστικός Έλεγχος της Συνταγματικότητας των Νόμων και Ερμηνεία του Συντάγματος

Ευάγγελος Βενιζέλος

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Ένδικα Μέσα και Ανακοπές - Β έκδοση

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

Το άρθρο 11 του ν. 3966/2011 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 11

Επιστημονικό Προσωπικό

1. Οι ανάγκες της επιστημονικής υπηρεσίας του Ι.Ε.Π. καλύπτονται από εκπαιδευτικούς της δημόσιας ή ιδιωτικής εκπαίδευσης, σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού ως εξής:

α) Σύμβουλοι Α΄: είκοσι (20) θέσεις.

β) Σύμβουλοι Β΄: σαράντα (40) θέσεις.

γ) Ειδικοί Σύμβουλοι: πέντε (5) θέσεις.

2. Οι θέσεις Συμβούλων Α΄ και Συμβούλων Β΄ του Ι.Ε.Π. καλύπτονται με αποσπάσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης, ενώ οι θέσεις των Ειδικών Συμβούλων καλύπτονται από εκπαιδευτικούς της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Κατ’ εξαίρεση, το προσωπικό Ι.Δ.Α.Χ., σύμφωνα με την 33404/Η/27.3.2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και του Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Β΄ 947), μπορεί να τοποθετηθεί στην επιστημονική υπηρεσία για να συνεπικουρήσει το έργο της, με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου, για επιστημονικό έργο αντιστοίχου των προσόντων του, χωρίς την ιδιότητα του Συμβούλου.

3. Η ανάθεση καθηκόντων Συμβούλων Α΄ και Συμβούλων Β΄ σε εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης γίνεται ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος, επιλογή και απόσπαση. Κατά την πρόσκληση ενδιαφέροντος λαμβάνεται μέριμνα ώστε στη σύνθεση του επιστημονικού προσωπικού του Ι.Ε.Π. να αποφεύγεται η μονομέρεια σε γνωστικά αντικείμενα και σε εκπαιδευτικές βαθμίδες. Επίσης, λαμβάνεται μέριμνα ώστε να εξασφαλίζεται επάρκεια του προσωπικού σε θέματα που αφορούν την επιμόρφωση, τις παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους, τη μελέτη επιστημονικών ζητημάτων εκπαιδευτικής πολιτικής και, ιδίως, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, καθώς και την αξιολόγηση, τη διοίκηση της εκπαίδευσης, την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, την ειδική αγωγή, την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών και γενικότερα τα αντικείμενα που εμπίπτουν στο εκάστοτε επιστημονικό ενδιαφέρον του φορέα. Στοιχεία προσωπικότητας και γενικής συγκρότησης των υποψηφίων λαμβάνονται υπόψη και αξιολογούνται με προσωπική συνέντευξη για την καταλληλότητα του υποψηφίου για το υπό ανάθεση επιστημονικό έργο.

4. Για την επιλογή Συμβούλου Α΄ απαιτούνται ως ειδικά τυπικά προσόντα διδακτορικός τίτλος σπουδών και συναφείς με το αντικείμενο της θέσης πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες ή δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, καθώς και εξαετής τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία ή οκταετής εκπαιδευτική εμπειρία.

5. Για την επιλογή και ανάθεση καθηκόντων Συμβούλου Β΄ απαιτούνται ως ειδικά τυπικά προσόντα μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών και συναφείς με το αντικείμενο της θέσης πρωτότυπες επιστημονικές μονογραφίες ή δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, καθώς και οκταετής τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία ή δεκαετής εκπαιδευτική εμπειρία.

6. Η εμπειρία στο σχεδιασμό και την εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων συνεκτιμάται για την επιλογή και ανάθεση καθηκόντων Συμβούλων Α΄ και Συμβούλων Β΄.

7. Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και μακρόχρονη εκπαιδευτική εμπειρία ή διακεκριμένη δράση ή βεβαιωμένη συμμετοχή σε καινοτόμα προγράμματα μπορεί να απασχολούνται στο Ι.Ε.Π. ως ειδικοί σύμβουλοι.Η επιλογή των ειδικών συμβούλων γίνεται με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου, ύστερα από σχετική πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων στην οποία ορίζονται τα ειδικότερα προσόντα, ανάλογα με τα θέματα στα οποία δίνει έμφαση το Ι.Ε.Π. κατά τις εργασίες του. Τα κριτήρια και η διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής των υποψηφίων, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθορίζονται στον Κανονισμό Εσωτερικής Λειτουργίας του Ι.Ε.Π. που προβλέπεται στο άρθρο 69.

8. Οι πάσης φύσεως αποδοχές του επιστημονικού προσωπικού της ιδιωτικής εκπαίδευσης δεν βαρύνουν το Ι.Ε.Π. και καταβάλλονται από τον ιδιωτικό φορέα της θέσης τους. Οι εκπαιδευτικοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης που αποσπώνται στο Ι.Ε.Π. λογίζεται ότι τελούν σε εκπαιδευτική άδεια και λαμβάνουν μόνο τις αποδοχές της άδειας.».

Δίκαιο Αναγκαστικής Εκτελέσεως ΙΙΙ/α Β έκδοση
Πολιτική Δικονομία ΙΙΙ - Β έκδοση

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΙΚΑΣ

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ

send