1. Κατόπιν διαβούλευσης με τον Οργανισμό, και όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη διαχείριση του συμβάντος, η ΕΑΚ μεριμνά για την ενημέρωση του κοινού που απολαμβάνει την υπηρεσία που επηρεάστηκε από το συμβάν σχετικά με την ύπαρξή του, την αντιμετώπισή του και την πιθανή διατάραξη της ομαλής λειτουργίας την οποία υπέστησαν.
2. Η ενημέρωση του κοινού δεν ενδείκνυται όταν:
α) αφορά ευαίσθητες ή διαβαθμισμένες πληροφορίες
β) επηρεάζει δυσανάλογα τα έννομα συμφέροντα του Οργανισμού.
Σε περίπτωση που η ΕΑΚ κρίνει ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι (α) και (β) μπορεί να ενημερώσει το κοινό κρίνοντας κατά περίπτωση και αναλογικά.