1. Για κάθε µέλος της Αρχής και υπάλληλο της Γραµµατείας τηρείται στο Τµήµα ∆ιοικητικών και Οικονοµικών Υποθέσεων ατοµικός φάκελος, στον οποίο περιλαµβάνονται όλα τα στοιχεία και έγγραφα που αναφέρονται στον διορισµό και την προσωπική υπηρεσιακή του κατάσταση.
2. ∆ικαίωµα να λάβουν γνώση των παραπάνω φακέλων έχουν µόνον α) ο Υπουργός ∆ικαιοσύνης, β) ο Πρόεδρος της Αρχής, γ) σε περίπτωση άσκησης πειθαρχικής δίωξης, ο Πρόεδρος και τα µέλη της Αρχής και του Πειθαρχικού Συµβουλίου, και δ) το µέλος ή ο υπάλληλος τον οποίο αφορά ο φάκελος.
3. Για την αναγνώριση των µελών και των υπαλλήλων της Αρχής εκδίδονται δελτία υπηρεσιακής ταυτότητας, στα οποία επικολλάται η φωτογραφία και αναγράφεται το ονοµατεπώνυµο του εικονιζόµενου και η ιδιότητά του στην Αρχή. Τα δελτία αυτά υπογράφονται από τον Πρόεδρο και σφραγίζονται.