logo-print

Άρθρο Α2 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Όροι Προσφορών

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Η προστασία της εμπορικής επωνυμίας και του διακριτικού τίτλου στο χώρο των διακριτικών γνωρισμάτων, 2024
Οι αλγόριθμοι και το διοικητικό δίκαιο

Οι ενέργειες προώθησης πωλήσεων θα πρέπει να επινοούνται κατά τρόπον ώστε οι επωφελούμενοι να δύνανται να εντοπίσουν τους όρους της προσφοράς ευχερώς και ευκρινώς. Πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα ώστε ούτε να μεγεθύνεται η αξία του πρόσθετου οφέλους ούτε να συσκοτίζεται ή συγκαλύπτεται η τιμή του κύριου προϊόντος.

Ατομική δικονομική προστασία του καταναλωτή στο ελληνικό και το ευρωπαϊκό δίκαιο, 2025
Εργοδοτική ιδιότητα και ευθύνη, 2025
send