logo-print

Άρθρο Α2 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Όροι Προσφορών

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Εμπράγματο δίκαιο, 3η έκδ., 2025
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

Οι ενέργειες προώθησης πωλήσεων θα πρέπει να επινοούνται κατά τρόπον ώστε οι επωφελούμενοι να δύνανται να εντοπίσουν τους όρους της προσφοράς ευχερώς και ευκρινώς. Πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα ώστε ούτε να μεγεθύνεται η αξία του πρόσθετου οφέλους ούτε να συσκοτίζεται ή συγκαλύπτεται η τιμή του κύριου προϊόντος.

Η αιτιολογία των διοικητικών πράξεων, 2η έκδ., 2024
Διεθνής εμπορική διαιτησία - Τόμος Ι -Β έκδοση