logo-print

Άρθρο Α3 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Παρουσίαση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Ποινικός Κώδικας Ι (Ν. 4619/2019), 2η έκδ., 2025
Η προστασία της εμπορικής επωνυμίας και του διακριτικού τίτλου στο χώρο των διακριτικών γνωρισμάτων, 2024

Οι ενέργειες προώθησης πωλήσεων πρέπει να μην παρουσιάζονται κατά τρόπον που, ως προς την αξία ή την φύση τους, πιθανώς να παραπλανούν εκείνους προς τους οποίους απευθύνονται. Κάθε επικοινωνία μάρκετινγκ σχετικά με ενέργειες προώθησης πωλήσεων, περιλαμβανομένων των ενεργειών στα σημεία πώλησης, πρέπει να συμμορφώνεται αυστηρά με τις Γενικές Διατάξεις του Κώδικα.

Σύγχρονες όψεις του Εθνικού Κτηματολογίου, 2025
Αγωγή περί κλήρου
send