logo-print

Άρθρο 64 - Προεδρικό Διάταγμα 28/2015 - Περιορισμοί στην πρόσβαση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/03/2015

Κωδικοποιημένο
Δίκαιο Δημοσίων Συμβάσεων Δ έκδοση

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΑΙΚΟΣ

Προκαταρκτική εξέταση - ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ)

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΜΑΡΙΑ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΟΥ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΑΚΗΣ

1. Κατά παρέκκλιση από τα προβλεπόμενα στο άρθρο 62 παρ. 1, μπορεί να περιορίζεται η πρόσβαση τρίτων σε σύνολα γεωχωρικών δεδομένων και υπηρεσίες γεωχωρικών δεδομένων μέσω των υπηρεσιών που αναφέρονται στο άρθρο 62 παρ. 1 περ. α ́, όταν η πρόσβαση αυτή ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά τις διεθνείς σχέσεις, τη δημόσια ασφάλεια ή την εθνική άμυνα.

2. Κατά παρέκκλιση από τα οριζόμενα στο άρθρο 62 παρ. 1, μπορεί να περιορίζεται η πρόσβαση τρίτων σε σύνολα γεωχωρικών δεδομένων και υπηρεσίες γεωχωρικών δεδομένων μέσω των υπηρεσιών που αναφέρονται στο άρθρο 62 παρ. 1 περιπτώσεις β ́ έως ε ́ ή στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου του άρθρου 65 παρ. 3, όταν η πρόσβαση αυτή ενδέχεται να:

α) παραβιάζει τον εμπιστευτικό χαρακτήρα των διαδικασιών των δημόσιων αρχών, εφόσον ο εμπιστευτικός αυτός χαρακτήρας προβλέπεται από τον νόμο,

β) επηρεάζει αρνητικά τις διεθνείς σχέσεις, τη δημόσια ασφάλεια ή την εθνική άμυνα,

γ) παρεμποδίζει τη λειτουργία της δικαιοσύνης, τη δυνατότητα κάθε προσώπου να τύχει δίκαιης δίκης ή τη δυνατότητα δημόσιας αρχής να διεξάγει έρευνα ποινικού ή πειθαρχικού χαρακτήρα,

δ) παραβιάζει τον εμπιστευτικό χαρακτήρα εμπορικών ή βιομηχανικών πληροφοριών, όταν το εθνικό ή ευρωπαϊκό δίκαιο προβλέπει τον εμπιστευτικό αυτό χαρακτήρα προκειμένου να προστατευθεί θεμιτό οικονομικό συμφέρον, συμπεριλαμβανομένου του δημοσίου συμφέροντος για την τήρηση του εμπιστευτικού χαρακτήρα των στατιστικών στοιχείων και του φορολογικού απορρήτου,

ε) προσβάλλει τα δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας,

στ) παραβιάζει τον εμπιστευτικό χαρακτήρα των προσωπικών δεδομένων ή/και αρχείων που αφορούν φυσικό πρόσωπο όταν το εν λόγω πρόσωπο δεν έχει συναινέσει στη δημοσιοποίηση των πληροφοριών, εφόσον ο εμπιστευτικός χαρακτήρας προβλέπεται από τον νόμο,

ζ) προσβάλλει τα συμφέροντα προστασίας οποιουδήποτε προσώπου το οποίο έχει δώσει τις αιτούμενες πληροφορίες εθελουσίως χωρίς να του επιβάλλεται ή να είναι δυνατόν να του επιβληθεί νομική υποχρέωση, εκτός εάν το συγκεκριμένο πρόσωπο έχει συναινέσει στη δημοσιοποίηση των εν λόγω πληροφοριών,

η) θέτει σε κίνδυνο την προστασία του περιβάλλοντος στο οποίο αναφέρονται οι πληροφορίες αυτές, όπως ο εντοπισμός σπάνιων ειδών.

θ) θέτει σε κίνδυνο κλοπής, λεηλασίας, λαθρανασκαφής και αρχαιοκαπηλίας κινητά και ακίνητα, μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους κατά τα οριζόμενα στον ν. 3028/2002 (Α’ 153) και ιδίως χερσαίες ή ενάλιες θέσεις όπου έχουν εντοπιστεί αρχαία κατάλοιπα, αλλά δεν έχουν διενεργηθεί οι αναγκαίες έρευνες, προκειμένου αυτές να προστατευθούν επαρκώς, καθώς και χώρους φύλαξης αρχαιοτήτων ή κινητών μνημείων εν γένει, μη καταγεγραμμένων και μη δημοσιευμένων.

3. Οι λόγοι περιορισμού της πρόσβασης που προβλέπονται στις παραγράφους 1 και 2, ερμηνεύονται συσταλτικά, λαμβανομένου υπόψη, για τη συγκεκριμένη περίπτωση, του δημόσιου συμφέροντος που εξυπηρετεί η παροχή πρόσβασης. Σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση, το δημόσιο συμφέρον που εξυπηρετεί η δημοσιοποίηση σταθμίζεται συγκριτικά προς το συμφέρον που εξυπηρετεί η περιορισμένη ή υπό προϋποθέσεις πρόσβαση. Η πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με εκπομπές στο περιβάλλον δεν μπορεί να περιορίζεται κατ ́ επίκληση της παραγράφου 2 περ. α ́, δ ́, στ ́, ζ ́ και η ́.

4. Για την εφαρμογή της παραγράφου 2 περ. στ ́ τηρούνται οι απαιτήσεις του ν. 2472/1997 (Α ́ 50) και του ν. 3471/2006 (Α ́ 133).

Σημειώσεις επί του άρθρου

Άρθρο 10 ν. 3882/2010 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 43 παρ. 4 ν. 4049/2012
Η Διαμεσολάβηση
Βασική Νομοθεσία Ναυτικού Δικαίου

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΠΕΧΛΙΒΑΝΗΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΕΚΑΣ

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

send