logo-print

Άρθρο 17 - Νόμος 4199/2013 - Υφιστάμενοι σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

11/10/2013

Μη κωδικοποιημένο
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

1. Οι υφιστάμενοι σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων μπορεί, με αίτηση των ιδιοκτητών τους, να ενταχθούν στο δίκτυο των δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών ως σταθμοί εκκίνησης και άφιξης ή και ως ενδιάμεσοι σταθμοί λεωφορείων που εκτελούν πάσης φύσεως δρομολόγια υπεραστικών γραμμών.

2. Η Ρυθμιστική Αρχή καθορίζει τον τρόπο και τους όρους ένταξης των υφισταμένων σταθμών υπεραστικών λεωφορείων στο σύστημα των δημοσίων υπεραστικών μεταφορών επιβατών, καθώς και τη διάρκεια και τους λοιπούς όρους των σχετικών συμβάσεων.

3. Ιδιωτικοί σταθμοί που εντάσσονται στο δημόσιο δίκτυο αναλαμβάνουν όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις.

4. Ιδιωτικοί σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων, που δεν θα ενταχθούν στο δίκτυο των δημοσίων υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών, μπορεί να εξυπηρετούν και φορείς δημοσίων υπεραστικών επιβατικών μεταφορών.

Αοριστία και Νομική Αβασιμότητα της Αγωγής
Η κληρονομική διαδοχή στο κτηματολογικό δίκαιο, 2024