logo-print

Άρθρο 52 - Νόμος 4199/2013 - Τροποποιήσεις διατάξεων του ν. 2963/2001

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

11/10/2013

Μη κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Στην παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 2963/2001 (Α΄ 268), όπως αυτή τροποποιήθηκε με την παρ. 9 του άρθρου 119 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82), προστίθεται νέο, όγδοο εδάφιο, ως εξής:

«Αδιάθετο υπόλοιπο πιστώσεων, έως το ύψος του ως άνω συμπληρωματικού ποσού, διατίθεται για την ικανοποίηση των αιτήσεων, που είχαν εμπροθέσμως υποβληθεί (μέχρι τις 31.7.2009), για την ενίσχυση επενδύσεων των εδαφίων α΄, β΄ και γ΄ της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου εφόσον έχουν τηρηθεί οι όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία που ορίζεται στην κείμενη νομοθεσία.»

2. Η παρ. 3 του άρθρου 22 του ν. 2963/ 2001 (Α΄ 268) αντικαθίσταται ως εξής:

«3. Λεωφορεία που τίθενται σε κυκλοφορία κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 4, 5 και 6 του π.δ. 967/1979 (Α΄ 23) πρέπει να είναι ηλικίας μέχρι δεκαπέντε (15) ετών, από το έτος κατασκευής του πλαισίου, του έτους αυτού μη συμπεριλαμβανομένου.»

3. Στην παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 3697/2008 (Α΄194) προστίθεται περίπτωση ιβ΄ που έχει ως εξής:

«ιβ. Ο λογαριασμός του ποσοστού 1% της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του ν. 2963/2001 από τις ετήσιες ακαθάριστες εισπράξεις των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ, της ΔΕΑΣ ΚΩ και ΡΟΔΑ.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι διαδικασίες μετάπτωσης του ανωτέρω λογαριασμού στο προγενέστερο καθεστώς.» 

4. Στο τέλος της παρ. 1 του άρθρου 13 του ν. 2963/ 2001 (Α΄ 269) προστίθεται περίπτωση ε΄ η οποία έχει ως εξής:

«ε. Τα ποσά των περιπτώσεων β΄ και γ΄ της παραγράφου αυτής δύνανται να χρησιμοποιούνται και για άλλους σκοπούς, οι οποίοι ανάγονται στην εύρυθμη λειτουργία του ΚΤΕΛ Α.Ε. ή ΚΤΕΛ, λόγω αντιμετώπισης εκτάκτων συνθηκών και ταμειακών αναγκών. Η χρήση των ποσών αυτών είναι δυνατή εφόσον δεν έχει ληφθεί απόφαση που ορίζει η περίπτωση δ΄ του παρόντος άρθρου.»

5. Η υποπερίπτωση (i) της περίπτωσης β΄ της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 2963/2001 (Α΄ 268) αντικαθίσταται ως εξής:

«β.(i) Με ανάληψη υποχρέωσης εκτέλεσης μεταφοράς προσώπων, από κοινού, εκ μέρους των φυσικών ή νομικών προσώπων που έχουν στην κυριότητά τους λεωφορεία που είναι ενταγμένα στα ΚΤΕΛ, καθώς και αυτών που θα προέρχονται από αντικατάσταση. Στην περίπτωση αυτή το μετοχικό κεφάλαιο της Α.Ε. αποτελείται από το ενεργητικό του μετατρεπόμενου ΚΤΕΛ, αποτιμώμενο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου
9 του κ.ν. 2190/ 1920, και καταβολή εις χρήμα, που δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το ελάχιστο προβλεπό− μενο για τις ανώνυμες εταιρίες. Μέτοχοι των ανωνύμων εταιριών μπορούν να γίνουν όλοι οι μέτοχοι του μετατραπέντος κατά την παράγραφο 1 ΚΤΕΛ, εφόσον συμμετάσχουν στην ανάληψη του κεφαλαίου με καταβολή εις χρήμα, σύμφωνα και αναλογικά με τη συμμετοχή που είχαν στο μετατρεπόμενο ΚΤΕΛ.»

6. Στο ν. 2963/2001 (Α΄ 268) προστίθεται άρθρο με τον αριθμό 3α, το οποίο έχει ως εξής:

«Άρθρο 3α

Όπου στο ν. 2963/2001 (Α΄ 268) αναφέρεται «σύμβαση μίσθωσης ή εκμίσθωσης λεωφορείων» νοείται η ανάληψη υποχρέωσης εκτέλεσης μεταφοράς προσώπων και όπου αναφέρεται «εκμισθωτής» νοείται ο μέτοχος της ανωνύμου εταιρίας, αντίστοιχα, κατά τα προβλεπόμενα στην υποπερίπτωση (i) της περίπτωσης β΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 3 του ίδιου νόμου.»

Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας - Κατ΄ άρθρο Νομολογία -Δ έκδοση - XII & 1889

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Οι πρόσφατες τροποποιήσεις στον Ποινικό Κώδικας και στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
send