logo-print

Άρθρο 69 - Νόμος 4316/2014

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

24/12/2014

Ασφαλιστικά μέτρα και ακίνητα Δημοσιεύματα ΕπαΚ Νο 6
Εγχειρίδιο Εργατικού Δικαίου - Ατομικές Εργασιακές Σχέσεις Η έκδοση

1. Τα εδάφια β΄ και γ΄ της παρ. 1 της υποπαραγράφου ΙΓ.1 της παραγράφου ΙΓ΄ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) αντι− καθίστανται ως εξής:
«Αποστολή του Εθνικού Συντονιστή είναι:
α) η διαμόρφωση Εθνικής Στρατηγικής: αα) για την καταπολέμηση της διαφθοράς σε όλα τα επίπεδα του δημόσιου τομέα (πολιτικό, κυβερνητικό, δικαστικό, διοι− κητικό) και ββ) για την καταπολέμηση της απάτης κατά των οικονομικών συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (στο εξής: «απάτης»),
β) η παρακολούθηση και η αξιολόγηση της εφαρμογής της στρατηγικής αυτής και
γ) ο συντονισμός όλων των φορέων που εμπλέκονται στην εφαρμογή της ανωτέρω εθνικής στρατηγικής.
Ο Εθνικός Συντονιστής υποστηρίζεται στο έργο του από: α) τη Συντονιστική Επιτροπή για την Καταπολέ−
μηση της Διαφθοράς και της Απάτης και β) το Συμβου−
λευτικό Σώμα».
2. Στην παρ. 2 της υποπαραγράφου ΙΓ.1 της παρ. ΙΓ΄
του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής:
«Ο Εθνικός Συντονιστής απολαμβάνει ανεξαρτησίας στην άσκηση των καθηκόντων του».
3. Στην παρ. 4 της υποπαραγράφου ΙΓ.1 της παρ. ΙΓ΄
του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής:
«Η κατάσταση του Εθνικού Συντονιστή εξομοιώνεται για κάθε δημοσιονομική συνέπεια με αυτή του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου».
4. Η παράγραφος 1 της υποπαραγράφου ΙΓ.2 της παρ. ΙΓ΄ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Ο Εθνικός Συντονιστής:
α) Καταρτίζει σχέδιο εθνικής στρατηγικής για την πρόληψη και την καταπολέμηση της διαφθοράς και της απάτης. Στην κατάρτιση του ως άνω σχεδίου, ιδιαίτε− ρη μέριμνα λαμβάνεται στον τομέα της πρόληψης του φαινομένου της διαφθοράς και της απάτης.
β) Εξειδικεύει τη στρατηγική αυτή με μέτρα και δρά−
σεις κατά Υπουργείο και φορέα.
γ) Επικαιροποιεί την εθνική στρατηγική και τις εξειδι−
κεύσεις της οποτεδήποτε παρίσταται ανάγκη.
δ) Παρακολουθεί την εφαρμογή του σχεδίου, ελέγχει την τήρησή του και επεμβαίνει στις περιπτώσεις που διαπιστώνονται αποκλίσεις.
ε) Συντονίζει όλες τις υπηρεσίες και τους φορείς που εμπλέκονται στην εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής για την καταπολέμηση της διαφθοράς και της απάτης. Προς το σκοπό αυτόν αναλαμβάνει τις αναγκαίες πρω− τοβουλίες και ενέργειες για τη διασφάλιση της συνε− κτικότητας και της αποτελεσματικότητας της εθνικής στρατηγικής, εξαιρουμένου του συντονισμού των ελε− γκτικών σωμάτων, και ορίζεται ως η αρμόδια αρχή για το συντονισμό της καταπολέμησης της απάτης, (AFCOS) σύμφωνα με το άρθρο 325 της Συνθήκης για τη λει− τουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κατά την έννοια της παραγράφου 4 του άρθρου 3 του Κανονισμού (EE, ΕΥΡΑΤΟΜ) αριθμ. 883/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβου− λίου και του Συμβουλίου της 11ης Σεπτεμβρίου 2013.
στ) Αξιολογεί την εφαρμογή και την πρόοδο της εθνικής στρατηγικής και των αποτελεσμάτων της και ενημερώνει σχετικά τον Πρωθυπουργό και τη Βουλή.
ζ) Συνεργάζεται καθ΄ οιονδήποτε τρόπο με διεθνείς οργανισμούς και όργανα ή/και υπηρεσίες της Ευρωπα− ϊκής Ένωσης ή άλλων κρατών για την εκπόνηση, ανά− ληψη, χρήση, υλοποίηση προγραμμάτων−στρατηγικών σχεδίων για την καταπολέμηση της διαφθοράς και της απάτης.
η) Συνάπτει συμβάσεις, συμφωνίες συνεισφοράς ή μνη− μόνια συνεργασίας με διεθνείς οργανισμούς και όργανα ή/και υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή άλλων κρα− τών, με σκοπό την παροχή ή λήψη τεχνικής βοήθειας στο πεδίο της καταπολέμησης της διαφθοράς και της απάτης.»
5. Η παράγραφος 2 της υποπαραγράφου ΙΓ. 2 της παραγράφου ΙΓ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Ο Εθνικός Συντονιστής για την άσκηση των ανω− τέρω αρμοδιοτήτων και την εκπλήρωση της αποστολής του, προβαίνει ιδίως στις ακόλουθες ενέργειες:
α) Συνεργάζεται με τους Υπουργούς, οι οποίοι αμέ−
σως ή εμμέσως εμπλέκονται, και ανταλλάσσει απόψεις

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 8247


σχετικά με τη διαμόρφωση ολοκληρωμένης πολιτικής για τον εντοπισμό των εστιών διαφθοράς και απάτης, την πρόληψη και την καταστολή της διαφθοράς και της απάτης, και την καλύτερη εφαρμογή του σχετι− κού σχεδίου, καθώς και το συντονισμό των διαφόρων εμπλεκόμενων υπηρεσιών και φορέων. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής εισηγείται στους αρμόδιους Υπουρ− γούς νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις.
β) Συνεργάζεται με τις Υπηρεσίες και τους φορείς που εμπλέκονται στην καταπολέμηση της διαφθοράς και της απάτης και συντονίζει τη δράση τους σε σχε− τικά θέματα.
γ) Μπορεί να ζητεί από τις αρμόδιες διοικητικές υπη− ρεσίες και τους εμπλεκόμενους φορείς στατιστικά στοι− χεία, καθώς και άλλα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με υποθέσεις διαφθοράς και απάτης και να απευθύνει προς αυτές, τις αναγκαίες για το συντονισμό του έργου τους, συστάσεις.
δ) Μπορεί να ζητεί από τις αρμόδιες δικαστικές και εισαγγελικές αρχές στατιστικά στοιχεία, καθώς και πληροφορίες για τη δικονομική πορεία των υποθέσεων διαφθοράς και απάτης και να λαμβάνει αντίγραφα βου− λευμάτων, δικαστικών αποφάσεων και άλλων πράξεων των δικαστικών και εισαγγελικών αρχών.
ε) Συνεργάζεται με τους διευθύνοντες τις δικαστικές και εισαγγελικές αρχές όλων των βαθμών και ανταλλάσ− σει απόψεις σχετικά με θέματα της αρμοδιότητάς του. στ) Μεριμνά για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τους κινδύνους που συνεπάγεται το φαινόμενο της διαφθοράς και της απάτης, για το
κοινωνικό σύνολο.
ζ) Εκδίδει γενικές οδηγίες για την ορθή εφαρμογή από τους συντονιζομένους φορείς της εθνικής στρατηγικής κατά της διαφθοράς και της απάτης, καθώς και της σχετικής νομοθεσίας.
η) Μπορεί να αίρει συγκρούσεις και να επιλύει ζητή− ματα επικαλύψεων αρμοδιοτήτων μεταξύ υπηρεσιών ή φορέων που εμπλέκονται στην εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής.
θ) Εξασφαλίζει με την έκδοση γενικών οδηγιών, συ− στάσεων και την παρέμβασή του, όπου απαιτείται, την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των υπηρεσιών και των φορέων κατά της διαφθοράς και της απάτης και εν γένει τη διαλειτουργικότητά τους.
ι) Μπορεί να συγκροτεί ομάδες εργασίας από λειτουρ− γούς και προσωπικό των συντονιζομένων υπηρεσιών ή φορέων για τη μελέτη σχετικών με τις αρμοδιότητές του θεμάτων, τα μέλη των οποίων δεν λαμβάνουν αποζημίωση. κ) Μπορεί κατά τη διαδικασία της αξιολόγησης της εφαρμογής της εθνικής στρατηγικής να ορίζει με από− φασή του, ως εμπειρογνώμονες για την υποβοήθηση του έργου του, εν ενεργεία ή συνταξιούχους λειτουργούς ή υπαλλήλους φορέων του στενού ή του ευρύτερου δημοσίου τομέα. Τα εν λόγω πρόσωπα δεν λαμβάνουν
αποζημίωση για τις υπηρεσίες που παρέχουν.»
6. Στο εδάφιο α΄ της παραγράφου 3 της υποπαρα− γράφου ΙΓ.2 της παραγράφου ΙΓ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) μετά τη λέξη «διαφθοράς» προστίθενται οι λέξεις «και της απάτης».
7. Στο εδάφιο α΄ της παραγράφου 5 της υποπαραγρά− φου ΙΓ.2 της παραγράφου ΙΓ΄ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) οι λέξεις «το πρώτο δίμηνο» αντικαθίστανται με τις λέξεις
«στο τέλος του πρώτου εξαμήνου».
8. Η υποπαράγραφος ΙΓ.3 της παραγράφου ΙΓ΄ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο
7 του ν. 4198/2013 (Α΄ 215), αντικαθίσταται ως εξής:
« ΙΓ.3.: ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕ− ΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ
1. Η Συντονιστική Επιτροπή αποτελείται από:
1. Τον Εθνικό Συντονιστή
2. Τον Γενικό Γραμματέα Δημοσιονομικής Πολιτικής
3. Τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων
4. Τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Διοικητικής
Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
5. Τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
6. Τον Γ ενικό Γραμματέα Διαθρωτικών Ταμείων και
ΕΣΠΑ
7. Τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Αγροτικής
Ανάπτυξης
8. Τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
9. Ένα μέλος της Επιτροπής του άρθρου 225 του ν. 4281/2014 (Α΄ 160) αποκλειστικής απασχόλησης
10. Τον προϊστάμενο της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριό− τητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
11. Τον Συνήγορο του Πολίτη
12. Τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης
13. Τον Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος
14. Τον Εισαγγελέα Εγκλημάτων Διαφθοράς
15. Τον Ειδικό Γραμματέα του ΣΔΟΕ
16. Τον Διευθυντή της Οικονομικής Αστυνομίας
17. Τον Διευθυντή Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελλη−
νικής Αστυνομίας
Της Συντονιστικής Επιτροπής προεδρεύει ο Εθνικός
Συντονιστής.
2. Κάθε μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής μπορεί να συνοδεύεται και από ένα στέλεχος από καθέναν από τους κατά τα ανωτέρω φορείς, το οποίο έχει ειδικές γνώσεις και παρακολουθεί τα θέματα καταπολέμησης της διαφθοράς ή της απάτης, στα οποία εμπλέκεται ο οικείος φορέας. Τα πρόσωπα που συνοδεύουν μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής κατά το προηγούμενο εδάφιο, δεν μετέχουν στις συζητήσεις της.
3. Στις συνεδριάσεις της Συντονιστικής Επιτροπής μπορεί να προσκαλούνται, κατά περίπτωση, εκπρόσωποι άλλων συναφών υπηρεσιών ή φορέων η εμπειρογνώ− μονες προκειμένου να συμμετάσχουν στις συζητήσεις ορισμένων θεμάτων και να διατυπώσουν τη γνώμη τους.
4. Η Συντονιστική Επιτροπή συνεδριάζει, με τη συμ− μετοχή όλων ή ορισμένων μόνο μελών σύμφωνα με την παράγραφο 5, ύστερα από πρόσκληση του Προέ− δρου της σε τακτά χρονικά διαστήματα που ορίζονται από τον ίδιο. Έκτακτη σύγκληση μπορεί να γίνεται σε περίπτωση αντιμετώπισης κατεπείγοντος θέματος. Ο Εθνικός Συντονιστής μπορεί να συγκαλεί σύσκεψη των στελεχών που αναφέρονται στην παράγραφο 2 για την επεξεργασία θεμάτων που ορίζονται από τον ίδιο.
5. Ο Εθνικός Συντονιστής μπορεί οποτεδήποτε να συγκαλέσει την Επιτροπή με τη συμμετοχή ορισμένων μόνο μελών της για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων θεμάτων εφαρμογής της εθνικής στρατηγικής και συ−


ντονισμού, που αφορούν τις Υπηρεσίες ή τους φορείς που εκπροσωπούν τα μέλη αυτά.
6. Έργο της Συντονιστικής Επιτροπής είναι η υποστή−
ριξη του Εθνικού Συντονιστή στην εκτέλεση του έργου του. Ειδικότερα συμβάλλει με συζητήσεις και προτάσεις στη διαμόρφωση και αποτελεσματική εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής για την καταπολέμηση της δια− φθοράς και της απάτης και το συντονισμό των εμπλε− κόμενων Υπηρεσιών και Φορέων.
7. Τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής:
α) Παρέχουν στον Εθνικό Συντονιστή όλες τις διαθέσι− μες πληροφορίες, στοιχεία και δεδομένα των Υπηρεσιών ή φορέων που εκπροσωπούν, που είναι αναγκαία για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση της εφαρμογής της εθνικής στρατηγικής κατά της διαφθο− ράς και της απάτης.
β) Συμβάλλουν στο συντονισμό της δράσης και των πρακτικών των Υπηρεσιών ή των φορέων που εκπρο− σωπούν στα θέματα που τους ζητείται από τον Εθνικό Συντονιστή ή που ανακύπτουν από τις συζητήσεις κατά τις συνεδριάσεις της Συντονιστικής Επιτροπής.»
9. Η παράγραφος 1 της υποπαραγράφου ΙΓ.4 της παρα−
γράφου ΙΓ΄ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Ο Εθνικός Συντονιστής και η Συντονιστική Επιτροπή υποστηρίζεται από Συμβουλευτικό Σώμα, ο αριθμός των μελών του οποίου δεν υπερβαίνει τα εννέα (9) Μέλη του Συμβουλευτικού Σώματος ορίζονται πρόσωπα με ειδικές γνώσεις και εμπειρία στην καταπολέμηση της διαφθοράς και της απάτης ή στη λειτουργία της Δη− μόσιας Διοίκησης, όπως καθηγητές Πανεπιστημίων και ειδικοί επιστήμονες με συναφές γνωστικό αντικείμενο, δικαστικοί λειτουργοί, πρόσωπα που διαθέτουν εμπειρία σε συναφή θέματα ή εκπρόσωποι ημεδαπών ή αλλοδα− πών φορέων που ασχολούνται με την καταπολέμηση της διαφθοράς ή της απάτης.»
10. Η υποπαράγραφος ΙΓ.5 της παραγράφου ΙΓ΄ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο
7 του ν. 4198/2013 (Α΄ 215), αντικαθίσταται ως εξής:
«ΙΓ.5.: ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥ− ΝΤΟΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΣΗ ΘΕΣΕΩΝ
1. Συνίσταται Διεύθυνση Υποστήριξης Εθνικού Συντο− νιστή, καθώς και αυτοτελές Τμήμα Νομικής Υποστήρι− ξης και Παρακολούθησης Νομοθετικού Έργου το οποίο υπάγεται απευθείας στον Εθνικό Συντονιστή.
Η Διεύθυνση Υποστήριξης του Εθνικού Συντονιστή διαρθρώνεται στα ακόλουθα τμήματα:
α) Τμήμα Διοικητικό, Οικονομικό, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.
β) Τμήμα Συντονισμού για την Καταπολέμηση της
Διαφθοράς.
γ) Τμήμα Συντονισμού για την Καταπολέμηση της
Απάτης.
Η οργάνωση και η λειτουργία της Διεύθυνσης, οι αρμοδιότητες των Τμημάτων, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια ρυθμίζονται στον Οργανισμό Λειτουργίας της Υπηρεσίας του Εθνικού Συντονιστή, ο οποίος εκδίδεται με απόφαση του Πρωθυπουργού κατόπιν εισήγησης του Εθνικού Συντονιστή.
2. Για την υποστήριξη του έργου του Εθνικού Συντο−
νιστή συνιστώνται:
α. Έντεκα (11) θέσεις Ειδικών Συντονιστών.
Οι θέσεις αυτές καλύπτονται από υπαλλήλους κατη−
γορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, κατά προτίμηση
κατόχους μεταπτυχιακού ή/και διδακτορικού τίτλου Ελ− ληνικού ΑΕΙ ή αναγνωρισμένου της αλλοδαπής, οι οποίοι έχουν τριετή τουλάχιστον προϋπηρεσία και άριστη γνώ− ση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας. Οι ήδη υπηρετούντες υπάλληλοι στον Εθνικό Συντονιστή κατηγορίας ΠΕ, οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις του προηγουμένου εδαφίου, κατατάσσονται σε θέση Ειδικού Συντονιστή. Οι Ειδικοί Συντονιστές εκτός των άλλων καθηκόντων τους εισηγούνται στη Συντονιστική Επιτρο− πή, στο Συμβουλευτικό Σώμα, στις συσκέψεις στελεχών του γ΄ εδαφίου της παραγράφου 4 της υποπαραγράφου ΙΓ.3, καθώς και στον Εθνικό Συντονιστή επί θεμάτων τα οποία ειδικώς ορίζονται από τον Εθνικό Συντονιστή.
β. Δύο (2) θέσεις Πληροφορικής.
Οι θέσεις αυτές καλύπτονται από υπαλλήλους κατη− γορίας Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής ή Δευτεροβάθ− μιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν τριετή τουλάχιστον προϋπηρεσία στον τομέα της πληροφορικής και πολύ καλή τουλάχιστον γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας.
γ. Πέντε (5) θέσεις υπαλλήλων κατηγορίας ΔΕ από τους οποίους τουλάχιστον τρεις πρέπει να διαθέτουν ελάχιστη προϋπηρεσία τεσσάρων ετών, καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας και γνώση χειρισμού Η/Υ.
3. Οι θέσεις της προηγούμενης παραγράφου καλύ− πτονται με απόσπαση μονίμων ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλων φορέων Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. Α΄ και Β΄ βαθμού, Ανεξαρ− τήτων Διοικητικών Αρχών και των Γραμματειών των Εισαγγελιών και Δικαστηρίων. Η απόσπαση διενεργεί− ται με απόφαση του Πρωθυπουργού, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων και χωρίς χρονικό περιορισμό. Οι θέσεις της προηγούμενης παραγράφου μπορεί να καλύπτονται και με μετάταξη μονίμων ή με σχέση ερ− γασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. Α΄ και Β΄ βαθμού, Ανεξαρ− τήτων Διοικητικών Αρχών και των Γραμματειών των Εισαγγελιών και Δικαστηρίων, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με απόφαση του Πρωθυπουργού, με την οποία καταργείται ταυτόχρονα και η αντίστοιχη θέση από το φορέα προέλευσης.
4. Κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου, ο Εθνικός Συντονιστής τοποθετεί Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και προϊσταμένους των τμημάτων και του αυτοτελούς τμήματος από τους υπαλλήλους που κατέχουν θέση Ει− δικού Συντονιστή με απόφασή του, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων. Ο τρόπος επιλογής προϊσταμένου διεύθυνσης και των προϊσταμένων τμημάτων και του αυτοτελούς τμήματος προβλέπεται στον ως άνω ανα− φερόμενο Οργανισμό Λειτουργίας της Υπηρεσίας του Εθνικού Συντονιστή. Ειδικότερα, στο αυτοτελές τμήμα νομικής υποστήριξης προβλέπεται μία θέση προϊστα− μένου και τρεις (3) θέσεις προσωπικού, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον ως άνω αναφερόμενο Οργανισμό Λειτουργίας της Υπηρεσίας του Εθνικού Συντονιστή.
5. Η δαπάνη μισθοδοσίας των υπαλλήλων που απο− σπώνται στον Εθνικό Συντονιστή, καθώς και κάθε άλλη μισθολογική διαφορά που προκύπτει από πρόσθετες αποδοχές, επιδόματα και τυχόν λοιπές απολαβές που τους καταβάλλονται με βάση την οργανική τους θέση, βαρύνει την υπηρεσία προέλευσης. Σε κάθε δε περίπτω− ση οι αποδοχές των υπαλλήλων του Εθνικού Συντονιστή

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 8249


δεν υπολείπονται του συνόλου των αποδοχών και των λοιπών πρόσθετων αμοιβών που τους καταβάλλονταν από την οργανική τους θέση, με τις προϋποθέσεις χο− ρήγησής τους.
6. Με απόφαση του Πρωθυπουργού καθορίζεται η έδρα της υπηρεσίας του Εθνικού Συντονιστή για την Κα− ταπολέμηση της Διαφθοράς εντός του Νομού Αττικής.
7. Με κοινή υπουργική απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών μπορεί να καθορίζεται
αποζημίωση των Ειδικών Συντονιστών εισηγητών σύμ− φωνα με τις προϋποθέσεις του άρθρου 21 παρ. 3 του ν. 4024/2011».
11. Η παράγραφος 2 της υποπαραγράφου ΙΓ.6 της πα− ραγράφου ΙΓ΄ του ν. 4152/2013 (Α΄ 107) αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Ο Εθνικός Συντονιστής υποστηρίζεται για θέματα προμηθειών αγαθών και υπηρεσιών από το Υπουργείο Οικονομικών.»

8250 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (τΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ)

Airbnb Η πολεοδομική αντιμετώπιση

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ - ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ

Ανταλλάξιμα κτήματα -Δημοσιεύματα ΕπΑκ Νο 3

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

send