logo-print

Άρθρο 2 - Υπουργική Απόφαση Ζ1-1262/2007 - Περιεχόμενο Σύμβασης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

31/10/2007

Κωδικοποιημένο
Αντίθεση στα χρηστά ήθη και αδικοπρακτική ευθύνη
Δίκαιο επιταγής - 6η έκδοση

Συμβάσεις παροχής υπηρεσιών οι οποίες παρέχονται σε περισσότερες της μίας επίσκεψης και οι οποίες καταρτίζονται από τις μονάδες αδυνατίσματος και τα γυμναστήρια, είναι άκυρες υπέρ του καταναλωτή εάν δεν καταρτιστούν με δύο όμοια πρωτότυπα έγγραφα, ένα εκ των οποίων παραδίδεται στον καταναλωτή και στα οποία να αναφέρονται τουλάχιστον:

α) όνομα, επωνυμία, διακριτικός τίτλος, πλήρης διεύθυνση του παρόχου των υπηρεσιών, ΑΦΜ, ΔΟΥ, Αριθμός Μητρώου της επιχείρησης, καθώς και όνομα και ιδιότητα αυτού που συμβάλλεται στο όνομα και για λογαριασμό του,

β) ο αριθμός άδειας λειτουργίας της επιχείρησης,

γ) η χρονολογία και ο τόπος κατάρτισης της σύμβασης,

δ) η αναλυτική περιγραφή της φύσης και των χαρακτηριστικών των υπηρεσιών, ιδίως δε η επιμέρους χρονική διάρκεια κάθε συνεδρίας και ο συνολικός αριθμός των συνεδριών ανά κατηγορία υπηρεσιών με σαφή διαχωρισμό των τυχόν δωρεάν υπηρεσιών,

ε) οι όροι εκτέλεσης της σύμβασης και ιδίως ο τρόπος και ο χρόνος παροχής των υπηρεσιών,

στ) η ολική επιβάρυνση του καταναλωτή (η συνολική αξία του προγράμματος με ανάλυση της αξίας της κάθε μεμονωμένης υπηρεσίας που θα περιέχεται σε αυτό) και οι όροι πληρωμής και ιδίως, σε περίπτωση πίστωσης του τιμήματος ή πληρωμής με δόσεις, τα οριζόμενα στις υφιστάμενες διατάξεις περί καταναλωτικής πίστης (ΚΥΑ Φ−1 983/1991 – ΦΕΚ 172 Β΄), όπως εκάστοτε αυτές ισχύουν και ιδίως το Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης (ΣΕΠΠΕ),

ζ) το κατά το άρθρο 3 της παρούσας απόφασης δικαίωμα υπαναχώρησης και, σε χωριστό έντυπο, υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση,

η) η δυνατότητα εξώδικης επίλυσης διαφορών με προσφυγή στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού ή στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Πολιτειολογία
Δίκαιο Δημοσίων Συμβάσεων
send