logo-print

Άρθρο 3 - Κοινή Υπουργική Απόφαση 5921/19.1.2015 - Προϋποθέσεις υποβολής αίτησης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

20/01/2015

Κωδικοποιημένο
Ο φορολογικός έλεγχος της Α.Α.Δ.Ε. στις τραπεζικές καταθέσεις ως βασικό εργαλείο κατά της φοροδιαφυγής, 2024
Η χρηματοοικονομική ασφάλεια, 2024

1. Λόγω του διαμεσολαβητικού ρόλου της Αρχής, η υποβολή αίτησης εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς στο «Συνήγορο του Καταναλωτή» προϋποθέτει την έγγραφη διαπίστωση της αποτυχίας ρύθμισης της οφειλής στο πλαίσιο του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας. Η τρίμηνη προθεσμία του άρθρου 4 του Ν. 3297/2004 για την προσφυγή στο Συνήγορο του Καταναλωτή αρχίζει, κατά περίπτωση, από:

α) την επί αποδείξει έγγραφη ενημέρωση του οφειλέτη από το δανειστή ότι κρίθηκε «μη συνεργάσιμος»,

β) την άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας υπαγωγής στη Διαδικασία Εξέτασης Ενστάσεων (Δ.Ε.Ε.) του κεφαλαίου ΣΤ του Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013 ή ολοκλήρωσης της Διαδικασίας αυτής.

γ) την κοινοποίηση στον οφειλέτη της απόφασης επί της ενστάσεως.

2. Η διαμεσολάβηση του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» πραγματοποιείται, κατά τα λοιπά, με τους όρους και τη διαδικασία που καθορίζονται στο Ν. 3297/2004 (Α΄ 259), όπως ισχύει, και στο π.δ. 55/2014 (Α΄91).

Αναγκαία Ομοδικία - Δομή και λειτουργία της ομοδικιακής δίκης XXII & 390

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

Η αποζηµίωση από την επιδείνωση της υγείας του παθόντος, 2024