logo-print

Άρθρο 3 - Κοινή Υπουργική Απόφαση 5921/19.1.2015 - Προϋποθέσεις υποβολής αίτησης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

20/01/2015

Κωδικοποιημένο
Αναπροσαρμογή επιχειρηματικών πιστωτικών συμβάσεων λόγω της οικονομικής κρίσης - Συμβολές Αστικού Νο 6

ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑΤΟΥ

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η Διαμεσολάβηση

1. Λόγω του διαμεσολαβητικού ρόλου της Αρχής, η υποβολή αίτησης εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς στο «Συνήγορο του Καταναλωτή» προϋποθέτει την έγγραφη διαπίστωση της αποτυχίας ρύθμισης της οφειλής στο πλαίσιο του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας. Η τρίμηνη προθεσμία του άρθρου 4 του Ν. 3297/2004 για την προσφυγή στο Συνήγορο του Καταναλωτή αρχίζει, κατά περίπτωση, από:

α) την επί αποδείξει έγγραφη ενημέρωση του οφειλέτη από το δανειστή ότι κρίθηκε «μη συνεργάσιμος»,

β) την άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας υπαγωγής στη Διαδικασία Εξέτασης Ενστάσεων (Δ.Ε.Ε.) του κεφαλαίου ΣΤ του Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013 ή ολοκλήρωσης της Διαδικασίας αυτής.

γ) την κοινοποίηση στον οφειλέτη της απόφασης επί της ενστάσεως.

2. Η διαμεσολάβηση του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» πραγματοποιείται, κατά τα λοιπά, με τους όρους και τη διαδικασία που καθορίζονται στο Ν. 3297/2004 (Α΄ 259), όπως ισχύει, και στο π.δ. 55/2014 (Α΄91).

Η Διαμεσολάβηση
Ηλεκτρονικό Κτηματολόγιο - Βιβλιοθήκη Δικάιου Κτηματολογίου Νο 24