logo-print

Άρθρο 23 - Νόμος 4339/2015 - Εθνική επικοινωνιακή πολιτική Σκοπός

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

29/10/2015

Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας - Κατ΄ άρθρο Νομολογία -Δ έκδοση - XII & 1889

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Ποινικός Κώδικας - Κατ΄ άρθρο Νομολογία, 2η έκδ., 2024

1. Η εθνική επικοινωνιακή πολιτική καθορίζεται από την Κυβέρνηση και τα αρμόδια κυβερνητικά όργανα και εφαρμόζεται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, η οποία υπάγεται απ’ ευθείας στον Πρωθυπουργό και εποπτεύεται από τον Υπουργό Επικρατείας,στον οποίο ανατίθεται η σχετική αρμοδιότητα, όπως ορίζεται στο άρθρο 83 παράγραφος 1 του Συντάγματος.

2. Σκοπός της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής είναι ο συντονισμός και η αποτελεσματική διαχείριση της επικοινωνίας της Κυβέρνησης με την εσωτερική και διεθνή κοινή γνώμη, η προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και η εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινού για ελεύθερη και πολυφωνική ενημέρωση και πληροφόρηση.

3. Η εθνική επικοινωνιακή πολιτική περιλαμβάνει τους εξής τομείς:

α) την εσωτερική πολιτική ενημέρωση,

β) την επικοινωνιακή διπλωματία,

γ) τη ρύθμιση και εποπτεία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και

δ) τη ρύθμιση και εποπτεία της κρατικής διαφήμισης.

Η διακριτική εξουσία του δικαστηρίου στη δίκη των ασφαλιστικών μέτρων ΕΠολΔ 31
Η Διαμεσολάβηση
send