logo-print

Άρθρο 23 - Νόμος 4339/2015 - Εθνική επικοινωνιακή πολιτική Σκοπός

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

29/10/2015

Εμπράγματο δίκαιο, 3η έκδ., 2025
Δασικό Δίκαιο & Εθνικό Κτηματολόγιο Β έκδοση

ΠΑΠΑΣΤΕΡΙΟΥ Δ.

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ - ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ - ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ

1. Η εθνική επικοινωνιακή πολιτική καθορίζεται από την Κυβέρνηση και τα αρμόδια κυβερνητικά όργανα και εφαρμόζεται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, η οποία υπάγεται απ’ ευθείας στον Πρωθυπουργό και εποπτεύεται από τον Υπουργό Επικρατείας,στον οποίο ανατίθεται η σχετική αρμοδιότητα, όπως ορίζεται στο άρθρο 83 παράγραφος 1 του Συντάγματος.

2. Σκοπός της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής είναι ο συντονισμός και η αποτελεσματική διαχείριση της επικοινωνίας της Κυβέρνησης με την εσωτερική και διεθνή κοινή γνώμη, η προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και η εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινού για ελεύθερη και πολυφωνική ενημέρωση και πληροφόρηση.

3. Η εθνική επικοινωνιακή πολιτική περιλαμβάνει τους εξής τομείς:

α) την εσωτερική πολιτική ενημέρωση,

β) την επικοινωνιακή διπλωματία,

γ) τη ρύθμιση και εποπτεία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και

δ) τη ρύθμιση και εποπτεία της κρατικής διαφήμισης.

Η αρχή της οικονομίας της δίκης στις διοικητικές διαφορές, 2025
Ασφαλιστικά μέτρα και ακίνητα Δημοσιεύματα ΕπαΚ Νο 6