logo-print

Άρθρο 46 - Νόμος 4146/2013 - Ασφάλιση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

18/04/2013

Υπό κωδικοποίηση
Η αναίρεση κατά τον ΚΠολΔ - Ερμηνεία Κατ΄άρθρο - 5η έκδοση
Ποινική Δικονομία, 11η έκδ., 2024

1. Ο υπεύθυνος λειτουργίας και εκμετάλλευσης αεροδρομίου επί υδάτινης επιφάνειας υποχρεούται να καλύπτει με ιδιωτική ασφάλιση αναγνωρισμένου φορέα που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα ή στον ΕΟΧ τους κινδύνους της αστικής ευθύνης του ιδίου και των προστηθέντων του για βλάβες ή ζημίες σε τρίτους από τη λειτουργία αυτού. Τα ελάχιστα επιμέρους και συνολικά ασφαλιστικά ποσά, καθώς και το εύρος των υποχρεωτικώς καλυπτόμενων κινδύνων καθορίζονται στην άδεια λειτουργίας του υδατοδρομίου.

2. Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 2912/2001 (Α΄ 94), όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής:

«Σε περίπτωση ατυχήματος ή σοβαρού συμβάντος συνδεόμενου με τη χρησιμοποίηση αεροσκάφους ύδατος, εντός των ορίων τοπικής αρμοδιότητας του Λ.Σ.ΕΛ.ΑΚΤ., στην ομάδα διερεύνησης μπορεί να μετέχει και στέλεχος της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων και Συμβάντων (ΕΛ.Υ.Δ.Ν.Α.) που συστάθηκε με το ν. 4033/2011 (Α΄264), το οποίο ορίζεται με απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Ναυτιλίας και Αιγαίου.»

Ενεργειακή Αλληλεγγύη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, 2024
Οι αλγόριθμοι και το διοικητικό δίκαιο
send