logo-print

Άρθρο 2 - Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου 50/22.12.2015

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

22/12/2015

Κωδικοποιημένο
Οι αλγόριθμοι και το διοικητικό δίκαιο
Γενικό Διοικητικό Δίκαιο, 2025

1. Επικοινωνιακά προγράμματα, κατά την έννοια της παρούσας πράξης, είναι τα σύνολα των σχεδιασμένων και χρονικά καθορισμένων επικοινωνιακών δράσεων των φορέων του άρθρου 1, με τα οποία διατίθενται υλικοί και ανθρώπινοι πόροι προς εξυπηρέτηση συγκεκριμένων επικοινωνιακών στόχων και τα οποία αφορούν:

α) Στην ενημέρωση και πληροφόρηση των Ελλήνων πολιτών για τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων που αφορούν δημόσιες πολιτικές,

β) στην προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και στην αμοιβαία κατανόηση του ελληνικού λαού με λαούς άλλων κρατών για κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος,

γ) στη ρύθμιση και εποπτεία των μέσων μαζικής ενημέρωσης υπό την επιφύλαξη του άρθρου 15 παράγραφος 2 του Συντάγματος, και

δ) στην οργάνωση και υλοποίηση της κρατικής διαφήμισης.

2. Επικοινωνιακές δράσεις είναι οι ενέργειες των φορέων του άρθρου 1, οι οποίες αφορούν στην υλοποίηση των επικοινωνιακών προγραμμάτων της προηγούμενης παραγράφου.

Διαδίκτυο και Δίκαιο Αποδείξεως, 2024
Γενικό Διοικητικό Δίκαιο, 2025
send