logo-print

Άρθρο 3 - Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου 50/22.12.2015

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

22/12/2015

Κωδικοποιημένο
Προκαταρκτική εξέταση - ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ)

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΜΑΡΙΑ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΟΥ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΑΚΗΣ

H ένωση δικαίου

ΙΩΑΝΝΗ ΣΑΡΜΑΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Οι φορείς του άρθρου 1 υποχρεούνται με έγγραφό τους προς τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας να υποβάλλουν φάκελο για κάθε επικοινωνιακό πρόγραμμα προϋπολογισμού άνω των τριάντα χιλιάδων (30.000,00) ευρώ, το οποίο προτίθενται να υλοποιήσουν. Στον υποβαλλόμενο φάκελο εκτίθενται με σαφήνεια οι στόχοι του προγράμματος, αναλύεται κατά πόσον αυτοί ανταποκρίνονται στους στόχους του στρατηγικού σχεδίου του άρθρου 24 παρ. 1 του Ν. 4339/2015, παρουσιάζονται το περιεχόμενο και το χρονοδιάγραμμα των προβλεπόμενων επικοινωνιακών δράσεων, οι υλικοί και ανθρώπινοι πόροι, οι οποίοι πρόκειται να διατεθούν για την υλοποίησή τους, οι επικοινωνιακές μέθοδοι, οι οποίες πρόκειται να χρησιμοποιηθούν κατά τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης, πιθανές συνεργασίες με φορείς του ιδιωτικού τομέα και της κοινωνίας των πολιτών και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα του προγράμματος.

2. Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας εξετάζει το περιεχόμενο του φακέλου αποκλειστικά από επικοινωνιακής άποψης και εφόσον διαπιστωθεί ότι αφενός μεν οι στόχοι του προτεινόμενου επικοινωνιακού προγράμματος ανταποκρίνονται στους στόχους του στρατηγικού σχεδίου της παρ. 1 του άρθρου 24 του Ν. 4339/2015, αφετέρου δε τα προτεινόμενα μέσα είναι αναγκαία και κατάλληλα για την επίτευξη των στόχων αυτών, συμφώνως προς την αρχή της αναλογικότητας, εγκρίνει την υλοποίηση του προγράμματος με απόφαση του αρμόδιου για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργού ή του νόμιμου αναπληρωτή του, η οποία αποστέλλεται στον ενδιαφερόμενο φορέα. Εάν η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας δεν εγκρίνει υποβαλλόμενο σε αυτή επικοινωνιακό πρόγραμμα, πρέπει να αιτιολογήσει ειδικά και με σαφήνεια την απόφαση αυτή, αποστέλλοντας στον ενδιαφερόμενο φορέα σχετικό έγγραφο υπογεγραμμένο από τον αρμόδιο για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργό ή το νόμιμο αναπληρωτή του και προτείνοντας μέτρα θεραπείας των ελλείψεων και προσαρμογής του προγράμματος στο στρατηγικό σχέδιο εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής, εφόσον τούτο είναι εφικτό.

3. Εάν η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας διαπιστώσει ότι δυο ή περισσότερα επικοινωνιακά προγράμματα των φορέων του άρθρου 1 μπορούν να συνδυασθούν ή να συγχωνευθούν προς το σκοπό της αποτελεσματικότερης επίτευξης των στόχων τους και των στόχων του στρατηγικού σχεδίου εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής μπορεί με τεκμηριωμένο έγγραφο υπογεγραμμένο από τον αρμόδιο για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργό ή το νόμιμο αναπληρωτή του να προτείνει στους ενδιαφερόμενους φορείς τη λήψη συγκεκριμένων σχετικών μέτρων.

4. Κανένα επικοινωνιακό πρόγραμμα των φορέων του άρθρου 1 δεν υλοποιείται και καμία σχετική δαπάνη δεν εγκρίνεται, εάν προηγουμένως δεν υπάρχει η κατά την παράγραφο 2 έγκριση της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

5. Οι διατάξεις του Π.δ. 261/1997 εξακολουθούν να εφαρμόζονται ως προς την κρατική διαφήμιση και δεν επηρεάζονται από τις διατάξεις της παρούσας πράξης.

O ηλεκτρονικός αναγκαστικός πλειστηριασμός κατά τον ΚΠολΔ - Πραγματείες Πολιτικής Δικονομίας Νο 6

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ποινικός Κώδικας - Κατ΄ άρθρο Νομολογία, 2η έκδ., 2024