logo-print

Άρθρο 1 - Προεδρικό Διάταγμα 4/2015

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

13/01/2015

Κωδικοποιημένο
Ναυτικό Δίκαιο, 5η έκδ., 2024
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Η περίπτωση .5 της υποπαραγράφου .2 της παραγράφου 10 του ΜΕΡΟΥΣ Α΄ του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΙΙ−2 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Ι της παραγράφου 8 του άρθρου 2 του Π.Δ. 20/2012 αντικαθίσταται ως εξής:

«Κάθε σωλήνας καυσίμου πετρελαίου, ο οποίος, εάν υποστεί βλάβη θα επιτρέψει τη διαφυγή πετρελαίου από δεξαμενή αποθηκεύσεως, καθιζήσεως ή ημερήσιας καταναλώσεως που έχει χωρητικότητα 500 λίτρων και άνω και ευρίσκεται άνωθεν του διπυθμένου, πρέπει να εφοδιάζεται με στρόφιγγα ή βαλβίδα απευθείας επί της δεξαμενής, ικανή να κλείνεται από μία ασφαλή θέση εκτός του εν λόγω χώρου, σε περίπτωση πυρκαγιάς στον χώρο στον οποίο βρίσκονται αυτές οι δεξαμενές.».

2. Οι υποπεριπτώσεις .2 και .3 της περίπτωσης 5 της υποπαραγράφου .2 της παραγράφου 10 του ΜΕΡΟΥΣ Α΄ του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΙΙ−2 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Ι της παραγράφου 8 του άρθρου 2 του Π.Δ. 20/2012 αντικαθίστανται ως εξής:

«.2 Σε πλοία με ημερομηνία κατασκευής από την 1η Ιανουαρίου 2012 και μετά, ολικής χωρητικότητας μικρότερης των 500 μονάδων GT, οι δεξαμενές καυσίμου που βρίσκονται άνωθεν του διπυθμένου, πρέπει να εφοδιάζονται με στρόφιγγα ή βαλβίδα.

3. Σε πλοία με ημερομηνία κατασκευής πριν από την 1η Ιανουαρίου 2012, ολικής χωρητικότητας μικρότερης των 500 μονάδων GT, η στρόφιγγα ή η βαλβίδα της πρώτης παραγράφου πρέπει να τοποθετείται και σε δεξαμενές καυσίμου χωρητικότητας μικρότερης των 500 λίτρων που ευρίσκονται άνωθεν του διπυθμένου, το αργότερο κατά την πρώτη περιοδική επιθεώρηση που διενεργείται την ή μετά την 1η Ιανουαρίου 2012.».

Η αιτιολογία των διοικητικών πράξεων, 2η έκδ., 2024
Οι αλγόριθμοι και το διοικητικό δίκαιο