logo-print

Άρθρο 26 - Νόμος 3885/2010

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

25/07/2014

Η απόλυση υπό όρο στην ποινική νομοθεσία των ναρκωτικών

ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΉΜΕΣ / ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΠΑΛΝΑΚΟΣ

Ερμηνεία κατ΄ άρθρo του ΚΝ 489/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης"

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Αρθρο 26.

2. Τεχνικά Ελαττώματα

Εάν, κατά τη διάρκεια των Δοκιμών και Ελέγχων Αποδοχής, διαπιστωθεί οποιοδήποτε από τα κατωτέρω τεχνικά ελαττώματα, το οποίο δεν αποκατασταθεί από τον Ανάδοχο, μέχρι την παράδοση του Υποβρυχίου, ή όποιου άλλου χρόνου συμφωνηθεί αμοιβαία, ο Ανάδοχος θα καταβάλει Ποινικές Ρήτρες στον Αγοραστή ιος ακολούθως:

2.1. Μετακεντρικό ύψος σύμφωνα με το Παράρτημα Β.

Ελάττωση από 0% έως 10'!'» της αντίστοιχης τιμής κατά το Παράρτημα Β:

0,000%

Ελάττωση από 10,01 % έως 20% της αντίστοιχης τιμής κατά το Παράρτημα Β: 0,050%

3632

Ελάττωση από 20,01% έως 25% της αντίστοιχης τιμής κατά το Παράρτημα Β: 0,100%

Τα ανωτέρω ποσά των Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.2. Μέγιστος Μοχλοβραχίονας Επαναφοράς εν Καταδύσει, σύμφωνα με το Παράρτημα Β

Μείωση από 0% έως 10% της αντίστοιχης τιμής κατά το Παράρτημα Β: 0,000%

Μείωση από 10,01% έως 15% της αντίστοιχης τιμής κατά το Παράρτημα Β: 0,050%

Μείωση από 15,01 έως 20% της αντίστοιχης τιμής κατά το Παράρτημα Β: 0,100%

Τα ανωτέρο> ποσά τιον Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.3. Εφεδρική πλευστότητα σύμφωνα με το Παράρτημα Β

9,501 % έως 10,000% του εκτοπίσματος επιφανείας: 0,000% 9,001 % έως 9.500% του εκτοπίσματος επιφανείας: 0,010%

8,501 % έ<ος 9,000% του εκτοπίσματος επιφανείας: 0,300%

Tu ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.4. Δοκιμή Μεγίστου Βάθους Κατάδυσης, σύμφωνα με το Παράρτημα Β

Μείωση της Δοκιμής Μεγίστου Βάθους Κατάδυσης από 0 μέτρα έως 9,9 μέτρα: 0,000% 1

Μείωση της Δοκιμής Μεγίστου Βάθους Κατάδυσης από 10 μέτρα έως 24,9 μέτρα: 1,000%

Τα ανωτέρω ποσά τον Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.5. Μέγιστη Ταχύτητα εν Καταδύσει με Συστοιχία σύμφωνα με το Παράρτημα Β

Μείωση ταχύτητας από 0.01 έως 0,400 κόμβους: 0,0%

3633

Μείωση ταχύτητας από 0,41 έως 0,600 κόμβους: 0,25% Μείωση ταχύτητας από 0,61 έως 0,800 κόμβους: 0,5% Μείωση ταχύτητας από 0,81 έως 1,100 κόμβους: 0,75%

Τα ανωτέρω ποσά των Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.6 Μέγιστη ταχύτητα εν καταδύσει με Fuel Cell κατά το Παράρτημα Β

Μείωση ταχύτητας από 0,01 έως 0,200 κόμβους: 0,000%

Μείωση ταχύτητας από 0,21 έως 0,300 κόμβους: 0,250%

Μείωση ταχύτητας από 0,31 έως 0,400 κόμβους: 0,500%

Μείωση ταχύτητας από 0,41 έως 0,500 κόμβους: 0,800%

Τα ανωτέρω ποσά των Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.7. Μέγιστη ταχύτητα εν Καταδύσει, για τη Λειτουργία των Ιστών κατά το Παράρτημα Β

Μείωση ταχύτητας από 0,01 έως 0,250 κόμβους: 0,000% Μείωση ταχύτητας από 0,26 έως 0,500 κόμβους: 0,200% Μείωση ταχύτητας από 0,51 έως 0,750 κόμβους: 0,400% Μείωση ταχύτητας από 0,76 έως 1,000 κόμβους: 0,600%

Τα ανοιτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.8 Μέγιστη ταχύτητα στην επιφάνεια με τις Κύριες Μηχανές σύμφωνα με το Παράρτημα Β

Μείωση ταχύτητας από 0,01 έως 0,250 κόμβους: 0,000% Μείιοση ταχύτητας από 0,26 έως 0,500 κόμβους: 0,100%

Μείωση ταχύτητας από 0,51 έως 0,750 κόμβους: 0.200%

Μείωση ταχύτητας από 0,76 έως 1,000 κόμβους: 0,300% Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.9 Μέγιστη ακτίνα ενεργείας εν καταδύσει με Συστοιχία κατά το Παράρτημα Β

μέτρηση (νμ= ναυτικά μίλια)

3634

> 1 < ΙΟνμ:

> 10νμ<20νμ:

> 20νμ < 30νμ:

> 30νμ < 40νμ:

> 40νμ < 50νμ:

0,00% 0,10% 0,20% 0,50% 0,90%

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.10. Ακτίνα ενεργείας εν καταδύσει με Fuel Cell σύμφωνα με το Παράρτημα Β

μέτρηση (νμ= ναυτικά μίλια)

> 1 < 20νμ 0,00%

> 20νμ < 40νμ 0,20%

> 40νμ < 60νμ: 0,40%

> 60νμ < 80νμ: 0,60%

> 80νμ < 1 ΟΟνμ: 0,80%

> ΙΟΟνμ < Ι20νμ: 1,00%

Τα αν(οτέρο) ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.11 Τακτικός Βαθμός αποκρύψεως (1η περίπτωση) σύμφωνα με το Παράρτημα Β αύξηση

0,00% 0,25% 0,50% 0,75% 1,00%

Ι ίροστεθείσα στη συγκεκριμένη τιμή κατά το Παράρτημα Β Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.12 Τακτικός Βαθμός αποκρύψεως (2η περίπτωση) κατά το Παράρτημα Β αύξηση

Από 0,001 % έως 0,200%: 0,000%

Λπό 0,001% έως 0,200%: Από 0,201% έως 0,250%: Από 0,251 % έως 0,500%: Από 0,501% έως 0,750%: Από 0.751 % έως 0,999%:

3635

Από 0,201 % έως 0,250%: 0,250% Από 0,251 % έως 0,500%: 0,500% Από 0,501 % έως 0,750%: 0,750% Από 0,751 % έως 0,999%: 1,000%

Προστεθείσα στη συγκεκριμένη τιμή κατά το Παράρτημα Β

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.13 Τακτική διάμετρος κατά το Παράρτημα Β αύξηση

Από 0,100 έως 0,175 μήκη πλοίου: 0,100%

Από 0,176 έως 0,250 μήκη πλοίου: 0,150%

Από 0,251 έως 0,499 μήκη πλοίου: 0,200%

Προστεθείσα στη συγκεκριμένη τιμή κατά το Παράρτημα Β

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.14. Περιβαλλοντολογικές συνθήκες κατά το Παράρτημα Β

Από 0,501 % έως 0,85%: 0,000% Από 0,851 % έως 1,000%: 0,100%

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.15. Ακουστική Υπογραφή σύμφωνα με το Παράρτημα Β

Στην περίπτωση όπου, η μέση εκπεμπόμενη στάθμη θορύβου ευρείας ζώνης (Broad Band), σύμφωνα μιε την Τεχνική Προδιαγραφή, Building Group 0026.3 Figures 1 and 2, που μετρήθηκε και υπολογίσθηκε όπιος περιγράφεται στο Building Group 0459.2.1 δεν έχει επιτευχθεί και υπερβαίνει τα όρια της αντίστοιχης καμπύλης αποκρίσεως, ως κατωτέρω :

Αθόρυβος Πλους (4 κόμβοι) σύμφωνα με το PBS0, BGr 0026.3 (Συστοιχία/FC)

μεγαλύτερη από 4 dB έως 8 dB: 0,5 %

μεγαλύτερη από 8 dB έως 12 dB: 1,0 %

Συνθήκες Περιπολίας (6 κόμβοι) σύμφωνα με PBS0, BGr 0026.3

3636

μεγαλύτερη από 6 dB έως 10 dB: 0,5 %

μεγαλύτερη από 10 dB έως 12 dB: 1,0 %

Χρησιμοποίηση Αναπνευστήρα (4 κόμβοι) σύμφωνα με PBSO, BGr 0026.3

μεγαλύτερη από 2 dB έως 8 dB: 0,5 %

μεγαλύτερη από 8 dB έως 12 dB: 1,0 %

Τα ποσά δεν είναι αθροιστικά, εντούτοις κάθε μία από τις τρεις καταστάσεις πλου, όπως αναφέρονται στο Building Group 0026.3 θα λαμβάνεται υπόψη ξεχωριστά.

Σε περίπτωση όπου, η τιμή του εκπεμπομένου θορύβου στενού φάσματος (Narrow Band), σύμφωνα με την τεχνική προδιαγραφή, Building Group 0026.3 που μετρήθηκε και υπολογίσθηκε όπως περιγράφεται στο Building Group 0459.2.1 είναι μεγαλύτερη ως κατώτερο) κατά:

Αθόρυβος Πλους (4 κόμβοι) και Συνθήκες Περιπολίας (6 κόμβοι):

Περισσότερους από πέντε έιος επτά παλμούς (spikes), με στάθμη περισσότερα από 5 dB έως 14 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης, ή εναλλακτικά περισσότερους από τέσσερις έως οκτώ παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 2 dB έως 6 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης: 0,20%

Περισσότερους από οκτώ έως δέκα παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 5 dB έως 14 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης, ή εναλλακτικά περισσότερους από εννέα έως δεκατέσσερις παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 2 dB έως 6 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης: 0,50%

Χρησιμοποίηση Αναπνευστήρα (4 κόμβοι):

I Ιερισσότερους από δύο έως τέσσερις παλμούς (spikes), με στάθμη περισσότερα από 5 dB έως 14 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης, ή εναλλακτικά περισσότερους από τρεις έως οκτώ παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 2 dB έως 10 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης: 0,20%

Περισσότερους από τέσσερις έως οκτώ παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 5 dB έως 14 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης, ή εναλλακτικά

3637

περισσότερους από οκτώ έως δεκατέσσερις παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 2 dB έως 6 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης: 0,50%

Τα μεγέθη δεν είναι αθροιστικά, εντούτοις κάθε μία από τις τρεις συνθήκες πλου, όπως αναφέρονται στο Building Group 0026.3, θα λαμβάνεται υπόψη ξεχωριστά.

Για τον υπολογισμό των Ποινικών Ρητρών, σε περίπτωση συνδυασμένων παλμών διαφορετικής στάθμης, ισχύουν τα ακόλουθα:

Ένας παλμός άνω των 5 dB, αλλά όχι άνω των 10 dB θα αναλογεί σε δύο παλμούς άνω των 2 dB, αλλά όχι άνω των 5 dB.

2.16. Μαγνητική υπογρ αφή

Η αναμενόμενη μαγνητική υπογραφή των Υποβρυχίων, μετά την απομαγνήτιση, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 33% της τιμής της καμπύλης Α, όπως αυτή ορίστηκε με την επιστολή της HDW (HDW NATO απόρρητη επιστολή 01-02-99), βάσει των υπολογισμοί του κέντρου απομαγνητίσεως του Γερμανικού Ναυτικού, που αναφέρονται σε απόσταση 8,7 μ από την τρόπιδα του Υποβρυχίου, προ της απομαγνητίσεως αυτού και που είναι ανηγμένες στις συνθήκες των Ελληνικών θαλασσών.

Σε περίπτωση που κατά τη μέτρηση οι μετρηθείσες τιμές μετά την απομαγνήτιση δεν επιτύχουν τις συμβατικές τιμές, σύμφο)να με τις διαδικασίες του Κέντρου Δοκιμών του Γερμανικού Πολεμικού Ναυτικού, θα ισχύουν οι παρακάτω ποινικές ρήτρες:

Από 0 έως 0,3 μΤ: 0,0%

> 0,3 έως 0,5 μΤ: 0,1%

> 0,5 έως 0,7 μΤ: 0,3%

> 0,7 έως 1,0 μΤ: 0,5%

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.17. Θόρυβος με μορφή παλμών μικρής διάρκειας.

3638

Περισσότερους από δώδεκα έως δεκαπέντε παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 5 dB έως 12 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης, ή εναλλακτικά αριθμητικός μέσος όρος περισσότερα από 2 dB έως 6 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης: 0,50%

Περισσότερους από δεκαέξι έως δεκαοκτώ παλμούς, με στάθμη περισσότερα από 5 dB έως 12 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης, ή εναλλακτικά αριθμητικός μέσος όρος περισσότερα από 6 dB έως 10 dB, πέραν του ορίου της καμπύλης: 1,00%

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.18. Σπηλαίωση

Η σπηλαίωση εμφανίζεται σε ταχύτητα μικρότερη από τη συγκεκριμένη τιμή κατά το Παράρτημα Β:

Μείωση από 0, 0 κόμβους μέχρι 1,0 κόμβο: 0,0% Μείωση περισσότερο από 1,0 κόμβο μέχρι 1,5 κόμβο: 0,2% Μείωση περισσότερο από 1,5 κόμβο μέχρι 2,0 κόμβους: 0,4% Μείωση περισσότερο από 2,0 κόμβους μέχρι 2,5 κόμβους: 0,6% Μείωση περισσότερο από 2,5 κόμβους μέχρι 3,0 κόμβους: 0,8% Μείωση περισσότερο από 3,0 κόμβους μέχρι 3,5 κόμβους: 1,0%

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

2.19. Οπλ ικό Σύστη μα

Επιδόσεις Ακριβείας Αισθητήρων Υποβρυχίου (Sensors)

Εάν οι μετρηθείσες τιμές ακριβείας των αισθητήρων των Υποβρυχίων δεν επιτύχουν τις τιμές που εμφαίνονται στην Προσθήκη 1 του Παραρτήματος Β της Συμβάσεως αυτής, θα εφαρμόζονται οι ακόλουθες ποινικές ρήτρες για τις φάσεις 1 έως 3 που αναλυτικά φαίνονται στο Παράρτημα Ε της παρούσης:

Για φάση 1: 0,1% Για φάση 2: 0,2%

ΦΕΚ 171

3639

Για φάση 3: 0,3%

Τα ανωτέρω ποσά Ποινικών Ρητρών δεν είναι αθροιστικά.

3. Οι ποινικές ρήτρες των ανωτέρω παραγράφων 1.1, 1.2 και 2.1 έως και 2.19, θα υπολογίζονται σε ποσοστά επί του τιμής των Υποβρυχίων 2, 3 και 4 σύμφωνα με το Αρθρο 5, παράγραφοι 3.2, 3.3 και 3.4 αντίστοιχα.

4. Σε περίπτωση που συμβούν περισσότερες από μία περιπτώσεις Ποινικών Ρητρών, αυτές θα είναι καταβλητέες αθροιστικά.

5. Το συνολικό ποσό που θα πληρωθεί για ποινικές ρήτρες δεν θα υπερβαίνει το έντεκα τοις εκατό (11%) του αθροίσματος των τιμών για τα Υποβρύχια 2, 3 και 4 σύμφιονα με το Αρθρο 5 παράγραφοι 3.2, 3.3 και 3.4 αντίστοιχα.

6. Η καταβολή των Ποινικών Ρητρών κατά το παρόν Αρθρο 25 θα είναι η μόνη ευθύνη του Αναδόχου.

3640

ΑΡΘΡΟ 26 ΑΠΟΡΡΙΨΗ

1. Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να απορρίψει καθένα από τα Υποβρύχια 2, 3 και 4 πριν την αποδοχή καθενός από αυτά εάν συμβούν:

οποιεσδήποτε δύο (2) από τις παρακάτω περιπτώσεις των παραγράφων 1,1

μέχρι 1.18 που χαρακτηρίζονται ως περιπτώσεις κατηγορίας 2 (όχι ζωτικές)

οποιαδήποτε μία (1) από τις παρακάτω περιπτώσεις των παραγράφων 1.1 μέχρι 1.18 που χαρακτηρίζονται περιπτώσεις κατηγορίας 1 (ζωτικές), ή

οποιαδήποτε από τις περιπτώσεις της παραγράφου 1.19.1, 1.19.2, 1.19.3,

εφόσον έχουν διαπιστωθεί από τους Επιθεωρητές του Αγοραστή και σε περίπτωση αντιρρήσεως από τον Ανάδοχο, κατόπιν αποφάσεως της Διαιτησίας, σύμφωνα με το Αρθρο 28.

Κατηγορία

1.1 ΜετακεντρικόΎψος 1

1.2 Μέγιστος Μοχλοβραχίονας Επαναφοράς εν καταδύσει 1

1.3 Εφεδρική Πλευστότητα 2

1.4 Μέγιστο Βάθος Δοκιμής Κατάδυσης 1

1.5 Μέγιστη ταχύτητα εν καταδύσει, με Συστοιχία 1

1.6 Μέγιστη ταχύτητα εν καταδύσει με Fuel Cell 1

1.7 Μέγιστη ταχύτητα εν καταδύσει για την Λειτουργία

των Ιστών 2

1.8 Μέγιστη Ταχύτητα εν επιφάνεια., με Κ. Μηχανές 2

1.9 Μέγιστη ακτίνα ενεργείας εν καταδύσει με Συστοιχία 2

1.10 Μέγιστη ακτίνα ενεργείας εν καταδύσει, με Fuel Cell 1

1.11 Τακτικός βαθμός αποκρύψεως {1 η περίπτωση - 8%) 1

1.12 Τακτικός βαθμός αποκρύψεως (2η περίπτιοση - 12,5%) 1

3641

1.13 Τακτική Διάμετρος 2

1.14 Συνθήκες Περιβάλλοντος 1

1.15 Ακουστική Υπογραφή ]

1.16 Μαγνητική Υπογραφή 2

1.17 Θόρυβος με Μορφή Παλμών Μικρής Διάρκειας 1

1.18 Σπηλαίωση 1

Το δικαίωμα απόρριψης καθενός από τα Υποβρύχια 2, 3 και 4, σύμφωνα με την παράγραφο 1.1 έως 1.18 του παρόντος Αρθρου, θα ισχύει σε περίπτωση όπου, οι τιμές που μετρήθηκαν είναι χειρότερες αυτών για τις οποίες επιβάλλονται τα υψηλότερα ποσά των Ποινικών Ρητρών, όπως περιγράφονται κατά περίπτωση στο Αρθρο 25 και αφού όλες οι προσπάθειες του Αναδόχου για να φέρει τις τιμές αυτές τουλάχιστον μέσα στα προβλεπόμενα για τις ποινικές ρήτρες όρια έχουν αποτύχει.

1.19 Οπλικό Σύστημα

Το δικαάομα απόρριψης καθενός από τα Υποβρύχια 2. 3 και 4 σύμφωνα με την παράγραφο 1.19 του παρόντος Αρθρου, θα ισχύει σε περίπτωση που:

1.19.1. Οι τιμές που θα μετρηθούν κατά τη διάρκεια των Δοκιμιών Αποδοχής για την εξακρίβωση της ακριβείας των αισθητήρων και της ΤΜΑ είναι χειρότερες από αυτές για τις οποίες επιβάλλονται τα υψηλότερα ποσά Ποινικών Ρητρών, όπως περιγράφονται στο Αρθρο 25.

1.19.2. Η βολή τορπίλης δεν είναι επιτυχής, σύμιφωνα μιε τα προβλεπύμιενα στο Παράρτημια "Β" (Combat System paragraph 5), εκτός εάν ο Ανάδοχος αποδείξει ότι η αποτυχία οφείλεται στην τορπίλη καθ* εαυτή.

1.19.3. Μετά τις τελικές ρυθμίσεις του WES και του EHCTV / EH, το ποσοστό των επιτυχών βολών, σύμφωνα μιε τις ανοχές της παραγράφου 11 του PBS 6241 του Παραρτήμιατος "Α", είναι

3642

μικρότερο του 40% (σαράντα τοις εκατό) επί του συνόλου των βολών (ακόμα και αν αυτές οι Δοκιμές Αποδοχής εκτελεστούν κατά την περίοδο εγγυήσεως).

2. Παράδοση

Ο Αγοραστής μπορεί να απορρίψει οποιοδήποτε από τα Υποβρύχια 2, 3 και 4 σε περίπτωση που:

2.1. Ο συμβατικός χρόνος παραδόσεως για το αντίστοιχο Υποβρύχιο σύμφωνα με το Αρθρο 24 καθυστέρησε άνω των τριακοσίων εξήντα (360) Ημερών για λόγους οφειλομένους σε υπαιτιότητα του Αναδόχου.

2.2. Ο συμβατικός χρόνος παραδόσεως σύμφωνα με το Αρθρο 24 καθυστέρησε άνω των πεντακοσίων σαράντα (540) Ημερών για λόγους Ανωτέρας Βίας, σύμφωνα με το Άρθρο 23.

3. Σε περίπτωση όπου, ο Αγοραστής δικαιούται να απορρίψει οποιοδήποτε από τα Υποβρύχια 2, 3 και 4, σύμφωνα με τις παραγράφους 1 και 2 ανωτέρα) και, θεωρήσει ότι, παρά τις ελλείψεις/ του, το αντίστοιχο Υποβρύχιο είναι σε θέση να λειτουργήσει επιχειρησιακά, τότε ο Αγοραστής θα έχει το δικαίωμα είτε να απορρίψει το αντίστοιχο Υποβρύχιο είτε να παραλάβει το αντίστοιχο Υποβρύχιο με έκπτωση, η οποία θα συμφωνηθεί αμοιβαία από τα Συμβαλλόμενα Μέρη κατά περίπτωση.

3643

Πολιτική Δικονομία Ε έκδοση
Σύχρονα και κρίσιμα θέματα της συνταγματικής νομολογίας του ελεγκτικού συνεδρίου

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ