logo-print

Άρθρο 7 - Νόμος 3743/2009

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

25/07/2014

Δίκαιο αναγκαστικής εκτελέσεως, τόμ. 1, 3η έκδ., 2025
Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός και Αιολική Ενέργεια, 2025

Αρθρο 7, παράγραφος 1, σε ποσό 2.625.000 νομισματικών μονάδων που πολλαπλασιάζεται με τον αριθμό των επιβατών που επιτρέπεται να μεταφέρει το πλοίο σύμφωνα με το πιστοποιητικό του.

Οι παράγραφοι 2 και 3 του Αρθρου 6 εφαρμόζονται αντίστοιχα στις υποπαραγράφους (α) και (β) αυτής της παραγράφου.

Άρθρο 6

Στο Άρθρο 15 της Σύμβασης προστίθεται ως παράγραφος 3α το κείμενο που ακολουθεί:

3α. Υπό την επιφύλαξη του ορίου ευθύνης που προβλέπεται στην παράγραφο 1 του Άρθρου 7, ένα Κράτος -Μέλος μπορεί να ρυθμίσει με ειδικές διατάξεις της εθνικής του νομοθεσίας το σύστημα περιορισμού της ευθύνης που θα εφαρμόζεται σε απαιτήσεις για απώλεια ζωής ή σωματική βλάβη σε επιβάτες ενός πλοίου, υπό τον όρο ότι το όριο ευθύνης δεν θα είναι κατώτερο αυτού που προβλέπεται στην παράγραφο 1 του Άρθρου 7. Κάθε Κράτος - Μέλος το οποίο κάνει χρήση της δυνατότητας που προβλέπεται σε αυτή την παράγραφο θα ενημερώνει τον Γενικό Γραμματέα για τα όρια ευθύνης που έχουν υιοθετηθεί ή για την έλλειψη τέτοιων ορίων.

'Αρθρο 7

Το Άρθρο 18, παράγραφος 1 της Σύμβασης αντικαθίσταται από το κείμενο που ακολουθεί:

1. Κάθε Κράτος μπορεί, κατά το χρόνο υπογραφής, επικύρωσης, αποδοχής, έγκρισης ή προσχώρησης, ή σε οποιαδήποτε μεταγενέστερη χρονική στιγμή, να διατηρεί το δικαίωμα:

(α) να εξαιρεί την εφαρμογή του Άρθρου 2, παράγραφοι 1(δ) και (ε)'

(β) να εξαιρεί απαιτήσεις για βλάβη υπό την έννοια της Διεθνούς Σύμβασης για την Ευθύνη και Αποζημίωση σε σχέση με τη μεταφορά Επικινδύνων και Επιβλαβών Ουσιών δια Θαλάσσης 1996 και οιασδήποτε τροποποίησης ή πρωτοκόλλου αυτής.

Καμία άλλη επιφύλαξη δεν θα είναι επιτρεπτή στις ουσιώδεις διατάξεις της Σύμβασης αυτής.

Σύχρονα και κρίσιμα θέματα της συνταγματικής νομολογίας του ελεγκτικού συνεδρίου

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Εργοδοτική ιδιότητα και ευθύνη, 2025
send