1. Ο πάροχος υλοποιεί Ανάλυση Επιχειρησιακών Επιπτώσεων, με την οποία εντοπίζει και καταγράφει τις επιχειρησιακές λειτουργίες και τους πόρους που υποστηρίζουν τις λειτουργίες αυτές και σχετίζονται ή μπορεί να επηρεάσουν την ακεραιότητα του δικτύου και τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών.
2. Ο πάροχος προσδιορίζει τις επιπτώσεις που δύνανται να επέλθουν από γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν τις επιχειρησιακές λειτουργίες της παραγράφου 1.
3. Ο πάροχος κατηγοριοποιεί τις επιχειρησιακές λειτουργίες σύμφωνα με την προτεραιότητα αποκατάστασής τους προκειμένου να επηρεάζεται στο ελάχιστο η λειτουργία του δικτύου και η διαθεσιμότητα των υπηρεσιών. Προς τούτο λαμβάνονται υπόψη, μεταξύ άλλων, ο αριθμός των χρηστών που επηρεάζεται από τη μη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας, η γεωγραφική έκταση που εξυπηρετεί κάθε πόρος, καθώς και η γεωγραφική θέση αυτού.
4. Ο πάροχος καθορίζει τους πόρους (ΣΔΥ, εγκαταστάσεις, προσωπικό) που απαιτούνται για τη συνέχιση κάθε επιχειρησιακής λειτουργίας, καθώς και τυχόν εξαρτήσεις αυτών.
5. Ο πάροχος αναθεωρεί περιοδικά, και κατ’ ελάχιστον ανά δύο (2) έτη, την Ανάλυση Επιχειρησιακών Επιπτώσεων λαμβάνοντας υπόψη: α) επιχειρησιακές, οργανωτικές, ή τεχνολογικές αλλαγές, β) αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο, σε εθνικό ή κοινοτικό επίπεδο γ) τα αποτελέσματα των διενεργούμενων ελέγχων και δ) άλλα δεδομένα τα οποία οφείλει να λάβει υπόψη του.
6. O πάροχος τηρεί καταγεγραμμένα τα ακόλουθα: α) περιγραφή της εφαρμοσθείσας μεθοδολογίας Ανάλυσης Επιχειρησιακών Επιπτώσεων, β) τα αποτελέσματα της Ανάλυσης Επιχειρησιακών Επιπτώσεων και γ) τα ενδιάμεσα αποτελέσματα μεταξύ όλων των σταδίων προκειμένου όλη η διαδικασία να είναι τεκμηριωμένη και πλήρης.