logo-print

Άρθρο 15 - Απόφαση 163/4Γ/9−7−2015 Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων - Κριτήρια επιμέτρησης προστίμου

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

24/08/2015

Κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Κώδικας Ποινικής Δικονομίας ΙΙ

15.1 Η Ε.Ε.Ε.Π. καταλογίζει το πρόστιμο λαμβάνοντας υπόψη:

15.1.1 Τη βαρύτητα της παράβασης. Η Ε.Ε.Ε.Π. αξιολογεί τη βαρύτητα της παράβασης σε συνάρτηση με τους παρακάτω στόχους, στην επίτευξη των οποίων το αποτέλεσμα της παράβασης έχει αρνητικές επιπτώσεις:

α. Προστασία του δημοσίου και κοινωνικού συμφέροντος.

β. Διασφάλιση του κοινού και των παικτών από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.

γ. Διατήρηση της επικοινωνιακής διείσδυσης των Παιγνίων σε ήπιο και λελογισμένο επίπεδο.

δ. Τήρηση των αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

15.1.2 Τις τυχόν επιβαρυντικές περιστάσεις. Αυτές είναι:

α. Η διάπραξη και στο παρελθόν διαπιστωμένης παράβασης των διατάξεων του Κανονισμού.

β. Η άρνηση του Παρόχου να συνεργαστεί ή η απόπειρα παρεμπόδισης της Ε.Ε.Ε.Π. και των οργάνων αυτής, κατά τη διεξαγωγή έρευνας επί της συγκεκριμένης υπόθεσης.

γ. Το μέγεθος του κοινού που εκτέθηκε στην, κατά παράβαση, εκτελεσθείσα ενέργεια ή παράλειψη.

15.1.3 Τις τυχόν ελαφρυντικές περιστάσεις οι οποίες υφίστανται όταν ο Πάροχος συνεργάστηκε αποτελεσματικά με την Ε.Ε.Ε.Π., προκειμένου να διαπιστωθούν οι αιτίες της παράβασης ή/και να επανέλθουν τα πράγματα στην έννομη κατάσταση ή/και να αρθούν τα αποτελέσματα της παράβασης.

15.2 Όταν συντρέχουν πολλαπλές παραβάσεις, ο υπολογισμός του προστίμου γίνεται ξεχωριστά για καθεμία από αυτές.

Ερμηνεία κατ΄ άρθρo του ΚΝ 489/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης"

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Η αναιρετική δίκη με άξονα το άρθρο 573 ΚΠολΔ - Πραγματείες Πολιτικής Δικονομίας Νο 4 - XVIII & 288

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ