logo-print

Άρθρο 24 - Απόφαση Γ.Γ. Ε.Ο.Τ. 503007/1976

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

09/02/1976

Κωδικοποιημένο
Τα υποκειμενικά και αντικειμενικά όρια της συμφωνίας περί διαιτησίας

ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

Αξίωση αποζημίωσης για διαφυγόντα κέρδη, 2025

Ο πελάτης οφείλει να συµπεριφέρεται µετά προσηνείας το προσωπικόν του Ξενοδοχείου δια παν δε ενάντιον αυτού παράπονον να αναφέρεται εις την ∆ιεύθυνσιν ήτις και υποχρεούνται να ικανοποιήση τούτον εν τω µέτρω του εφικτού και του νοµίµου. Εις περίπτωσιν καθ'ήν πελάτης παραβαίνει τας διατάξεις του παρόντος κανονισµού, θορυβεί εκ συστήµατος ενοχλεί τους λοιπούς πελάτας και εν γένει συµπεριφέρεται κατ' ανάρµοστον τρόπον προς αυτούς και το προσωπικόν, δύναται να θεωρηθή ως ανεπιθύµητος, η δε ∆/νσις του Ξενοδοχείου δικαιούται ν' απαιτήση παρ' αυτού όπως εντός 24ωρών εγκαταλείψη το Ξενοδοχείον εκκενώση δε το δωµάτιον από τας αποσκευάς του.

Υπηρεσιακά Εγκλήματα, 3η έκδ., 2024
O ηλεκτρονικός αναγκαστικός πλειστηριασμός κατά τον ΚΠολΔ - Πραγματείες Πολιτικής Δικονομίας Νο 6

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ

send