logo-print

Άρθρο Α2 - Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας - Όροι Προσφορών

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

01/01/2007

Κωδικοποιημένο
Εργοδοτική ιδιότητα και ευθύνη, 2025
Εγχειρίδιο Δικαίου Αναγκαστικής Εκτελέσεως, 3η έκδ., 2024

Οι ενέργειες προώθησης πωλήσεων θα πρέπει να επινοούνται κατά τρόπον ώστε οι επωφελούμενοι να δύνανται να εντοπίσουν τους όρους της προσφοράς ευχερώς και ευκρινώς. Πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα ώστε ούτε να μεγεθύνεται η αξία του πρόσθετου οφέλους ούτε να συσκοτίζεται ή συγκαλύπτεται η τιμή του κύριου προϊόντος.

Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η αρχή της οικονομίας της δίκης στις διοικητικές διαφορές, 2025
send