logo-print

Άρθρο 114 - Νόμος 4199/2013 - Κατασκευαστικά στοιχεία ή χωριστές μονάδες οχημάτων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

11/10/2013

Μη κωδικοποιημένο
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Ναυτικό Δίκαιο, 5η έκδ., 2024

Μετά το άρθρο 1 του ν.δ. 570/1970 (Α΄ 125) προστίθεται άρθρο 1α ως εξής:

«Άρθρο 1α

1.«Κατασκευαστικό στοιχείο» ή «χωριστή τεχνική μονάδα» κατά τους ορισμούς του άρθρου 3 της αρ. 29949/1841/2009 (Β΄ 2112), τοποθετημένο εκ κατασκευής σε όχημα και εγκεκριμένο με κανονιστικές πράξεις της Ε.Ε. ή της ΟΗΕ/ΟΕΕ κατά τη διαδικασία έκδοσης της έγκρισης τύπου του οχήματος σύμφωνα με το άρθρο 84 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (κ.ν. 2696/1999, Α΄57), όπως ισχύει, επιτρέπεται να αντικατασταθεί μόνο:

α. Με «κατασκευαστικό στοιχείο» ή «χωριστή τεχνική μονάδα» που έχει λάβει έγκριση τύπου με κανονιστική πράξη της Ε.Ε. ή της ΟΗΕ/ΟΕΕ η οποία πρέπει να είναι η ίδια ή νεότερη με εκείνη την κανονιστική πράξη του εκ κατασκευής «κατασκευαστικού στοιχείου» ή «χωριστής τεχνικής μονάδας» που αντικαθιστά.

β. Με «κατασκευαστικό στοιχείο» ή «χωριστή τεχνική μονάδα» που είναι σύμφωνη με τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Αυτή η δυνατότητα δίνεται μόνον, εφόσον δεν προβλέπεται από κανονιστική πράξη της Ε.Ε. ή της ΟΗΕ/ΟΕΕ η έκδοση έγκρισης τύπου για «κατασκευαστικό στοιχείο» ή «χωριστή τεχνική μονάδα».

2. Εφόσον η αντικατάσταση «κατασκευαστικού στοιχείου» ή «χωριστής τεχνικής μονάδας» σύμφωνα με το άρθρο αυτό αποτελεί ή προκαλεί αλλαγή κύριου χαρακτηριστικού του οχήματος ισχύουν επιπρόσθετα οι απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας για την αλλαγή κύριων χαρακτηριστικών.»

Υπηρεσιακά Εγκλήματα, 3η έκδ., 2024
Ζητήματα πολυπρόσωπης λογοδοσίας στον Αστικό Κώδικα, 2024
send