logo-print

Άρθρο 94 - Νόμος 4199/2013 - Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 14 του π.δ. 41/2005

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

11/10/2013

Μη κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 14 του π.δ. 41/2005 (Α΄ 60) αντικαθίσταται ως εξής:

«Στο Διαχειριστή Υποδομής παρέχονται κίνητρα για τη μείωση του κόστους χρήσης της υποδομής και του επιπέδου τελών υποδομής είτε με συμφωνία που συνάπτεται μεταξύ αφενός του Διαχειριστή Υποδομής και αφετέρου των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, διάρκειας τουλάχιστον τριών (3) ετών είτε με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.»

2. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 14 του π.δ. 41/2005 αντικαθίσταται ως εξής:

«Με τη συμφωνία ή την απόφαση της προηγούμενης παραγράφου ρυθμίζονται μεταξύ άλλων:».

3. Η παρ. 5 του άρθρου 14 του π.δ. 41/2005 αντικαθίσταται ως εξής:

«5. Η αναφερόμενη στην παράγραφο 1 κρατική χρηματοδότηση ανέρχεται σε ποσοστό τουλάχιστον 70% των δαπανών και προκαταβάλλεται ανά μήνα στο Διαχειριστή Υποδομής. Για τον προσδιορισμό της λαμβάνεται υπόψη το επιχειρησιακό σχέδιο του Διαχειριστή Υποδομής που υποβάλλεται στη Διυπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ κατά το ν. 3429/2005.»

Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η αποζηµίωση από την επιδείνωση της υγείας του παθόντος, 2024
send