logo-print

Άρθρο 24 - Νόμος 4339/2015 - Στρατηγικός σχεδιασμός

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

29/10/2015

Η ανακοίνωση της δίκης κατά τον ΚπολΔ

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ

Διπλωματικό και Προξενικό Δίκαιο Β έκδοση

ΠΑΡΟΥΛΑ ΝΑΣΚΟΥ ΠΕΡΡΑΚΗ - ΝΙΚΟΣ ΖΑΪΚΟΣ

ΔΗΜΟΣΙΟ & ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

1. Για την επίτευξη του σκοπού και των στόχων της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής η αρμόδια οργανική μονάδα της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, σε συνεργασία με τις λοιπές οργανικές μονάδες της Γ.Γ.Ε.Ε. καταρτίζει κάθε τρία (3) χρόνια σχετικό στρατηγικό σχέδιο. Το ως άνω στρατηγικό σχέδιο εγκρίνεται με απόφαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως εντός του μηνός Δεκεμβρίου του προηγούμενου της τριετίας έτους και δεσμεύει όλα τα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα κατά την έννοια των διατάξεων του Κεφαλαίου Α΄ του ν. 3429/2005 (Α΄ 314), όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. 1α του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (Α΄ 212), ως προς τα επικοινωνιακά τους προγράμματα και δράσεις. Το στρατηγικό σχέδιο καλύπτει όλους τους τομείς της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής, όπως προσδιορίζονται στην παράγραφο 3 του άρθρου 23.

2. Το Δεκέμβριο κάθε έτους συντάσσεται από την αρμόδια οργανική μονάδα της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας έκθεση αξιολόγησης των δράσεων εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής του απερχόμενου έτους και γίνεται αναθεώρηση του στρατηγικού σχεδίου, εφόσον τούτο κρίνεται αναγκαίο, η οποία εγκρίνεται με απόφαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως μέχρι το τέλος του μήνα.

3. Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ασκεί εποπτεία στα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπαδημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιουτομέα κατά την έννοια των διατάξεων του Κεφαλαίου Α΄του ν. 3429/2005 (Α΄ 314), όπως έχουν τροποποιηθεί μετις διατάξεις της παρ. 1α του άρθρου 1 του ν. 3899/2010(Α΄ 212), ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων με βάση το στρατηγικό σχέδιο της παραγράφου 1. Ο τρόπος και η διαδικασία άσκησης της εποπτείας καθορίζονται με πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

4. Για την αποτελεσματική άσκηση της εποπτείας της προηγούμενης παραγράφου και για το συντονισμό των επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων των Υπουργείων και των εποπτευόμενων από αυτά δημοσίων φορέων μπορεί να αποσπάται, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, στο γραφείο κάθε Υπουργού με κοινή απόφαση αυτού και του αρμόδιου για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργού υπάλληλος του κλάδου Συμβούλων και Γραμματέων Επικοινωνίας και για μέχρι τρία (3) έτη. Ο υπάλληλος υποβάλλει στην αρμόδια για το στρατηγικό σχεδιασμό της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής οργανική μονάδα της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, στο τέλος κάθε εξαμήνου έκθεση απολογισμού ενεργειών και δράσεών του, η οποία κοινοποιείται στον αρμόδιο για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική Υπουργό και στο Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Βασικά Στοιχεία Εμπορικού Δικαίου

ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΚΑΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ - ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Η φορολογική ενημερότητα

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ​

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΤΣΟΣ

send