logo-print

Άρθρο 27 - Νόμος 3446/2006

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

10/03/2006

Υπό κωδικοποίηση
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο

1. Το άρθρο 13 του ν. 1959/1991 (ΦΕΚ 123 Α'), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.5 του άρθρου 44 του ν. 2963/2001 (ΦΕΚ 268 Α'), αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Φορτηγά οχήματα δημοσίας χρήσης, των οποίων το αρχικό δικαίωμα χορηγήθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. δ. 531/1970 (ΦΕΚ 101 Α'), όπως τροποποιήθηκε με το ν. δ. 1358/1973 (ΦΕΚ 52 Α'), επιτρέπεται να αντικαθίστανται με άλλα μικτού βάρους μέχρι 10.000 χιλιόγραμμα ή να αναθεωρείται το μικτό βάρος τους μέχρι του ύψους των 10.000 χιλιογράμμων.

2. Φορτηγά οχήματα δημοσίας χρήσης, των οποίων το αρχικό δικαίωμα χορηγήθηκε, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 1073/1980, επιτρέπεται να αντικαθίστανται με άλλα, των οποίων το ανώτατο μικτό βάρος δεν υπερβαίνει τα 8.000 χιλιόγραμμα ή να αναθεωρείται το μικτό βάρος τους μέχρι το παραπάνω επιτρεπόμενο βάρος.

Με αποφάσεις του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και κάθε σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής».

2. Η περίπτωση η) της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 2646/1996 (ΦΕΚ 276 Α') αντικαθίσταται ως εξής:

«η. Μεταφορά μαθητών από και προς τα σχολεία, τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών».

Δικαιοδοσία και Εκτέλεση επί διασυνοριακών ευρπωαϊκών οικογενειακών διαφορών

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Δίκαιο Πνευματικής Ιδιοκτησίας