logo-print

Άρθρο 14 - Προεδρικό Διάταγμα 11/2016 - Σωστικά μέσα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/02/2016

Κωδικοποιημένο
Ναυτικό Δίκαιο, 5η έκδ., 2024
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

1. Υπό τους όρους των παραγράφων 2 και 3, τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του Κεφαλαίου III της Δ.Σ. SOLAS για φορτηγά πλοία πλην δεξαμενόπλοιων.

2. Οι Κανονισμοί 2, 19.2.3, 21.1.2, 21.1.3, 31.1.6 και 31.1.7 του Κεφαλαίου III της Δ.Σ. SOLAS και οι απαιτήσεις των παραγράφων 4.8 και 4.9 του Κώδικα LSA [ΥΑ 4113.170/01/2002 (Β΄ 1418) όπως ισχύει] δεν έχουν εφαρμογή επί πλοίων υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων.

3. Όπου στο Κεφάλαιο III της Δ.Σ. SOLAS χρησιμοποιείται ο όρος «επιβάτης», για τους σκοπούς του Κανονισμού αυτού νοείται ως «εξειδικευμένο προσωπικό».

4. Πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων κάτω των 500 μονάδων ολικής χωρητικότητας δύνανται, να συμμορφώνονται, αντί με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του παρόντος, με τις διατάξεις του β.δ. 36/1967 «Περί εγκρίσεως κανονισμού ‘περί σωστικών μέσων των πλοίων’» (Α΄ 9) όπως ισχύει κάθε φορά, για πλοία κατηγορίας Η.

Η αναιρετική δίκη με άξονα το άρθρο 573 ΚΠολΔ - Πραγματείες Πολιτικής Δικονομίας Νο 4 - XVIII & 288

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ

Συλλογικό Εργατικό Δίκαιο - 6η έκδοση
send