logo-print

Άρθρο 8 - Προεδρικό Διάταγμα 11/2016 - Ευστάθεια και Υποδιαίρεση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/02/2016

Κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

1. Τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται αναφορικά με την ευστάθεια σε άθικτη κατάσταση με τις αντίστοιχες διατάξεις του Κώδικα IS που εφαρμόζονται σε πλοία ειδικού προορισμού (special purpose vessels).

2. Η υποδιαίρεση και η ευστάθεια σε κατάσταση βλάβης των πλοίων υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων γενικά πρέπει να είναι σύμφωνα με το Κεφάλαιο ΙΙ−1 της Δ.Σ. SOLAS όπου για τους σκοπούς του Κανονισμού αυτού το πλοίο θεωρείται ως επιβατηγό και το εξειδικευμένο προσωπικό θεωρείται ως επιβάτες, με την τιμή R να λογίζεται ως το 80% της αντίστοιχης τιμής που υπολογίζεται σύμφωνα με τον Κανονισμό II−1/6.2.3 της Δ.Σ. SOLAS.

3. Για πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων, με την εξαίρεση όπως προβλέπεται στην παράγραφο 4, εφαρμόζονται οι διατάξεις των Μερών B−2, Β−3 και Β−4 του Κεφαλαίου ΙΙ−1 της Δ.Σ. SOLAS όπως εάν το πλοίο είναι φορτηγό πλοίο και το εξειδικευμένο προσωπικό είναι πλήρωμα. Ωστόσο, δεν απαιτείται να εφαρμόζονται οι Κανονισμοί ΙΙ−1/8 και II−1/8−1 της Δ.Σ. SOLAS ενώ οι Κανονισμοί ΙΙ−1/14 και ΙΙ−1/18 της Δ.Σ. SOLAS δεν έχουν εφαρμογή.

4. Όλα τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται με τους Κανονισμούς ΙΙ−1/9, ΙΙ−1/13, ΙΙ−1/19, ΙΙ−1/20, ΙΙ−1/21 και ΙΙ−1/35−1 της Δ.Σ. SOLAS, όπως εάν τα πλοία είναι επιβατηγά, θεωρώντας το εξειδικευμένο προσωπικό ως επιβάτες.

 

Εμπράγματο δίκαιο, 3η έκδ., 2025
Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ