logo-print

Προεδρικό Διάταγμα 143/2017

Προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας (EUROCONTROL) για την εναρμόνιση της Επιχειρησιακής Εναέριας Κυκλοφορίας (OAT), βάσει Κανόνων Πτήσης με Όργανα (IFR), εντός του ελεγχόμενου Εναέριου Χώρου της Περιοχής της Συνδιάσκεψης της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Αεροπορίας (ECAC) – EUROAT

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:

30/11/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ:

30/11/2017

Κωδικοποιημένο
Το εφαρμοστέο δίκαιο ως προς τις έννομες συνέπειες των δικαστικών αποφάσεων - Μελέτες ΕΡΜΕΚ Νο 11
Δικαιοδοσία και Εκτέλεση επί διασυνοριακών ευρπωαϊκών οικογενειακών διαφορών

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 191α του Κώδικα Αεροπορικού Δικαίου, ο οποίος κυρώθηκε με τον ν. 1815/1988 (Α΄ 250), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 11 παρ. 1 του ν. 2898/2001 (Α΄ 71) και τροποποιήθηκε στη συνέχεια με το άρθρο 9 του ν. 3270/2004 (Α΄ 187).

2. Τις διατάξεις του άρθρου 5 παρ. 15 τρίτο εδ. του ν. 2292/ 1995 (Α΄ 35).

3. Τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 2 του π.δ. 123/2016 (Α΄ 208), με το οποίο το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μετονομάστηκε σε Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

4. Τις διατάξεις της απόφασης Υ24/06-10-2015 περί «Ανάθεσης αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Άμυνας, Δημήτριο Βίτσα (Β΄ 2144).

5. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα» (Α΄ 98).

6. Το γεγονός ότι από την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος π.δ. δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού προϋπολογισμού για το τρέχον οικονομικό έτος και για τα επόμενα οικονομικά έτη.

7. Τις διατάξεις του Παραρτήματος 2 της Σύμβασης του Σικάγου περί «κανόνων αέρος» (ICAO Annex 2 rules of the air).

8. Τις διατάξεις του ICAO Document 4444 «procedures for air navigation services».

9. Tις διατάξεις του ICAO Document 7030 «regional supplementary procedures».

10. Τις διατάξεις του EK 549/2004 (EE L96, σ. 1) περί «χάραξης του πλαισίου για τη δημιουργία του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού».

11. Τις διατάξεις του EK 550/2004 (EE L96, σ. 10) περί «παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού».

12. Τις διατάξεις του EK 551/2004 (EE L96, σ. 20) περί «οργάνωσης και χρήσης του εναέριου χώρου στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού».

13. Τις διατάξεις του EK 2150/2005 (EE 342, σ. 20) περί «θέσπισης κοινών κανόνων για την ευέλικτη χρήση του εναέριου χώρου».

14. Τις διατάξεις του EK 1070/2009 (EE L300, σ. 34) περί «τροποποίησης των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 549/2004, (ΕΚ) αριθ. 550/2004, (ΕΚ) αριθ. 551/2004 και (ΕΚ) αριθ. 552/2004».

15. Τις διατάξεις του EK 923/2012 (EE L281, σ. 1) περί «καθορισμού των κοινών κανόνων αέρος και των επιχειρησιακών διατάξεων σχετικά με τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες αεροναυτιλίας και την τροποποίηση του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1035/2011 και των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 1265/2007, (ΕΚ) αριθ. 1794/2006, (ΕΚ) αριθ. 730/2006, (ΕΚ) αριθ. 1033/2006 και (ΕΚ) αριθ. 255/2010

α) Την υπ’ αρ. 9/2017 γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας και

β) Μετά από πρόταση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Άμυνας, αποφασίζουμε

Η δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος διατάγματος ανατίθεται στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας.

Αθήνα, 10 Νοεμβρίου 2017

Διαδίκτυο & τεχνητή νοημοσύνη στο ελληνικό δίκαιο

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΚΟΣ

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΚΑΙΟ

Αναγκαία Ομοδικία - Δομή και λειτουργία της ομοδικιακής δίκης XXII & 390

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

send