logo-print

Απλές συμβουλές για καλύτερο νομικό blogging

17/12/2017

14/04/2018

Η χρήση του διαδικτύου εμφανίζει διαρκώς αυξητικές τάσεις στην Ελλάδα, με ολοένα και περισσότερους Έλληνες να το χρησιμοποιούν, μεταξύ άλλων, ως μέσο εύρεσης πάσης φύσεως πληροφοριών. Φυσικά, οι νομικές πληροφορίες δεν ξεφεύγουν από τον κανόνα αυτόν.

Το νομικό blogging αποτελεί μία εξαιρετική μέθοδο προώθησης δικηγορικών υπηρεσιών. Κι αυτό γιατί συνδυάζει την ταχύτητα, το χαμηλό κόστος και την ευρυτητα στη διάδοση πληροφοριών που προσφέρει απλόχερα στο διαδίκτυο, με το προσωπικό ύφος και την ειδίκευση του κάθε νομικού.

Τα τελευταία χρόνια μάλιστα, το νομικό blogging εμφανίζει αυξητικές τάσεις στη χώρα μας, καθώς καθίσταται πλέον σαφές και στην Ελλάδα ότι οι χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν αναζητήσεις για νομικές πληροφορίες με ιδιαίτερα μεγάλη συχνότητα.

Όταν βέβαια ένας χρήστης κάνει μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, το να βρει τις πληροφορίες που επιθυμεί είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα, όχι όμως το μοναδικό. Η κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, η εμπειρία του χρήστη στη σελίδα (UX), η δυνατότητα του blogger να διατηρήσει την προσοχή του αλλά και το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται η πληροφορία είναι εξίσου καταλυτικοί παράγοντες.

Θέλοντας να εμβαθύνουμε στη διαδικασία αναζήτησης και εύρεσης νομικών πληροφοριών στο διαδίκτυο, πραγματοποιήσαμε σχετικη έρευνα και σας παρουσιάζουμε ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να γράψετε καλύτερα νομικά blog posts. Blogs που θα είναι αφενός εύκολο να βρεθούν από τους χρηστες του διαδικτυου, και αφετέρου θα διατηρούν την προσοχή τους, ενισχύοντας τη φήμη σας στο διαδίκτυο και αυξάνοντας τις πιθανότητες να σας αναζητήσουν προσωπικά.

1. Τίτλος

Ο τίτλος είναι εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι τόσο από τεχνική όσο και δομική άποψη. Είναι το πρώτο και κυριότερο σημείο που θα ψάξει κάθε μηχανή αναζήτησης, γι’ αυτό θα πρέπει να είστε όσο πιο σαφείς, περιγραφικοί και περιεκτικοί μπορείτε.

Δώστε στον αναγνώστη σας να καταλάβει τι θα πείτε στο κείμενο και προσπαθήστε να μπείτε στη θέση του, όταν θα αναζητά στο διαδίκτυο τις πληροφορίες που δίνετε στο κείμενο σας.

2. Παράγραφοι

Κατά κανόνα, όσο μικρότερη είναι η κάθε παράγραφος, αλλά και το κείμενο συνολικά, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να το διαβάσει ένας χρήστης. Δεδομένης της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματός σας, είναι κατανοητό ότι δεν είναι εύκολο να περιορίζετε ή να διακόπτετε τη νομική σας συλλογιστική. Αυτό, άλλωστε, δε θα ήταν και επιθυμητό, καθώς η ποιότητα της πληροφορίας υπερέχει όλων των υπόλοιπων παραμέτρων.

Παρόλα αυτά, κάθε φορά που γράφετε ένα blog, προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο περιεκτικοί, να αλλάζετε τακτικά παραγράφους και να χρησιμοποιείτε επικεφαλίδες για καλύτερη κατανόηση.

3. Περιεχόμενο

Είναι αναγκαίο να θυμάστε ότι το κείμενο σας δεν απευθύνεται κυρίως σε άτομα με νομική κατάρτιση και σκέψη. Γι’ αυτό θα πρέπει να είστε όσο το δυνατόν πιο άμεσοι και κατανοητοί, αλλά ταυτόχρονα να αποφεύγετε τις υπεραπλουστεύσεις και το πολύ χαλαρό (casual) ύφος.

Η επιλογή του θέματος είναι αποκλειστικά δική σας, ενώ το προσωπικό ύφος είναι απαραίτητο συστατικό κάθε καλού κειμένου.

4. Σύνδεσμοι

Τα links είναι πολύτιμο εργαλείο στο blogging, καθώς με ένα κλικ ο χρήστης μπορεί να αποκτήσει περισσότερες πληροφορίες για ένα θέμα, χωρίς να χρειαστεί να κάνετε εκτενή αναφορά στο δικό σας κείμενο. Καλό είναι όμως να είστε προσεκτικοί, καθώς η υπερβολική χρήση συνδέσμων αποσπά τον αναγνώστη –πολλές φορές και μόνιμα- από το κείμενό σας.

Χρησιμοποιήστε τους συνδέσμους για να ενισχύσετε την κατανόηση του κειμένου από τους αναγνώστες ή να προσδώσετε μια άλλη διάσταση σε αυτό. Μπορείτε, για παράδειγμα, να εξηγήσετε έναν όρο εισάγοντας link προς το αντίστοιχο βοηθητικό κείμενο του Lawspot ή σε άλλο δικό σας blog, ή ακόμα να επιτρέψετε στο χρήστη να διαβάσει κάτι σχετικό εκτός του blog σας, χρησιμοποιώντας εξωτερικό σύνδεσμο.

5. Εικόνες

Η χρήση εικόνας αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες να τραβήξει ένα κείμενο την προσοχή του χρήστη. Οι πιθανότητες αυτές μάλιστα αυξάνονται περαιτέρω, ανάλογα με το πόσο ωραία και συναφής είναι η εικόνα που χρησιμοποιείται.

Χρειάζεται ωστόσο προσοχή ως προς τα πνευματικά δικαίωματα των εικόνων, καθώς η χρήση του χωρίς την άδεια του δημιουργού μπορεί, όπως πιθανότατα γνωριζετε, να είναι παράνομη.

Δίκαιο Δημοσίων Συμβάσεων Δ έκδοση

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΑΙΚΟΣ

Mobbing Ευθύνη λόγω ηθικής παρενόχλησης στην εργασία

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΧΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

send