logo-print

Με ηλεκτρονικό σύστημα θα γίνεται η διάθεση του διαφημιστικού χρόνου στους τηλεοπτικούς σταθμούς

Τι προβλέπει το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου για το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου

Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Κώδικας Διοικητικής Δικονομίας, 7η έκδ., 2024

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργού Επικρατείας σχετικά με το «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, με το Ηλεκτρονικό Σύστημα ρυθμίζεται, απλουστεύεται και εκσυγχρονίζεται η διάθεση και η αγορά τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου στους δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου, με στόχο την επίτευξη διαφάνειας στον εν γένει χώρο, τον περιορισμό των φαινομένων φοροδιαφυγής και νόθευσης του υγιούς ανταγωνισμού αλλά και την προστασία ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων, όπως των ανήλικων.

Συγκεκριμένα, το σχέδιο νόμου προβλέπει τη σύσταση ηλεκτρονικού συστήματος διάθεσης μονάδων Διαφημιστικού Χρόνου διαμέσου του οποίου θα διενεργούνται οι αγορές και οι πωλήσεις του Διαφημιστικού Χρόνου σε ιδιωτικά και δημόσια τηλεοπτικά μέσα.

Υποχρέωση συμμετοχής στο Σύστημα έχουν οι δημόσιοι και ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου που λειτουργούν νομίμως στην Ελλάδα, οι διαφημιστικές εταιρίες, οι επιχειρήσεις που μεσολαβούν για την διαφήμιση των διαφημιζομένων (media shops), οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις ως και κάθε άλλο πρόσωπο που διενεργεί Συναλλαγές μονάδων Διαφημιστικού Χρόνου.

Μεταξύ άλλων, το σ/ν ρυθμίζει ζητήματα που αφορούν στον τρόπο λειτουργίας του συστήματος, τις υποχρεώσεις του διαχειριστή, τη φορολόγηση, το διακανονισμό των συναλλαγών και την εκχώρηση ποσοστού κερδών από το Διαχειριστή προς τον Ρυθμιστή.

 

Ποινική Δικονομία, 11η έκδ., 2024
Ευρωπαϊκή Πολιτική Δικονομία - Β έκδοση
send