logo-print

Αλλάζει το καθεστώς στη διαφημιστική αγορά

Δίκαιο Οροφοκτησίας, 2η έκδ., 2024
Αντίθεση στα χρηστά ήθη και αδικοπρακτική ευθύνη

Μια εξαιρετικά σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιείται εφεξής η διαφημιστική δαπάνη και συνακόλουθα στον τρόπο που θα διανέμεται η διαφημιστική πίτα, φέρνει τροπολογία που κατατέθηκε αιφνιδίως χθες σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας.

Σύμφωνα με την τροπολογία οι διαφημιζόμενοι θα τιμολογούνται υποχρεωτικά απευθείας από τα ΜΜΕ χωρίς τη μεσολάβηση της διαφημιστικής εταιρείας, κάτι που όπως αναφέρεται στο κείμενο της τροπολογίας θα επιβάλλει πλήρη διαφάνεια στις μεταξύ τους συναλλαγές.

Διαβάστε περισσότερα στο capital.gr

Πηγή: capital.gr
Εργοδοτική ιδιότητα και ευθύνη, 2025
Ιδιωτικό Ασφαλιστικό Δίκαιο Ζ έκδοση
send