logo-print

Άρθρο 6 - Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ. 39804/2812/1.6.2017 - (Άρθρο 6 της Oδηγίας 2014/47/ΕΕ) – Σύστημα διαβάθμισης της επικινδυνότητας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

20/05/2019

Κωδικοποιημένο
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR

Για τα οχήματα που αναφέρονται στο άρθρο 2, παράγραφος 1, στοιχεία (α), (β) και (γ), οι πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό και τη σοβαρότητα των ελλείψεων που ορίζονται στο παράρτημα II και, όπου έχει εφαρμογή, στο παράρτημα III της παρούσας, οι οποίες διαπιστώνονται σε οχήματα που χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις, εισάγονται στο σύστημα αποτίμησης της επικινδυνότητας που καθιερώνεται δυνάμει του άρθρου 11 της αριθμ. Γ438/οικ.28317/2481/09/2009 (Β’ 989) κοινή υπουργική απόφαση «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 2006/22/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 15.3.2006 “για τον καθορισμό ελάχιστων προϋποθέσεων για την εφαρμογή των κανονισμών (ΕΟΚ) υπ’ αριθμ. 3820/1985 και (ΕΟΚ) 3821/1985 του Συμβουλίου σχετικά με την κοινωνική νομοθεσία όσον αφορά δραστηριότητες οδικών μεταφορών και για την κατάργηση της οδηγίας 88/599/ΕΟΚ του Συμβουλίου”, όπως ισχύει». Για τον προσδιορισμό του προφίλ κινδύνου μιας επιχείρησης, μπορεί να χρησιμοποιούνται τα κριτήρια που καθορίζονται στο παράρτημα I της παρούσας απόφασης. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για τον διεξοδικότερο και συχνότερο έλεγχο των επιχειρήσεων υψηλής επικινδυνότητας. Η διαχείριση του συστήματος αποτίμησης της επικινδυνότητας γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ανωτέρω αναφερόμενη απόφαση, όπως ισχύει.

Για τον σκοπό της εφαρμογής του πρώτου εδαφίου, η χώρα μας χρησιμοποιεί, για τα οχήματα που είναι ταξινομημένα στο έδαφός της, τις πληροφορίες που λαμβάνει από τα άλλα κράτη-μέλη κατά το άρθρο 18, παράγραφος 1 της παρούσας.

Η χώρα μας επιτρέπει τη διενέργεια πρόσθετων εθελοντικών οδικών ελέγχων. Οι πληροφορίες σχετικά με τη συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις καλής τεχνικής κατάστασης που προκύπτουν από τους εθελοντικούς ελέγχους λαμβάνονται υπόψη για τη βελτίωση του προφίλ κινδύνου μιας επιχείρησης.

Σημειώσεις επί του νόμου

Για τα παραρτήματα βλέπε ΦΕΚ (σελ. 33184 - 33276)

O τόπος παροχής - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 11

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Ερμηνεία κατ΄ άρθρo του ΚΝ 489/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης"

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

send