logo-print

Πλειοψηφία 3/5 των βουλευτών για την κύρωση της συμφωνίας για το Μακεδονικό ζητούν οι Δικηγορικοί Σύλλογοι

Η συμφωνία αφορά όλους τους Έλληνες, πρέπει να έχει την ευρύτερη δυνατή κοινωνική και πολιτική αποδοχή και να εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα

18/06/2018

19/06/2018

Οι υποχρεώσεις διατροφής στο ιδιωτικό διεθνές δίκαιο

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΟΥΡΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟ & ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ - ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΕΣΔΑ Κατ΄άρθρο ερμηνεία

ΙΩΑΝΝΗ ΣΑΡΜΑΣ
ΞΕΝΟΦΩΝ ΚΟΝΤΙΑΔΗΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Την ψήφιση του νόμου που θα κυρώνει τη συμφωνία μεταξύ της Ελλάδας και της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας, με πλειοψηφία των 3/5 του όλου αριθμού των βουλευτών, κατ' εφαρμογή του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος, ζητούν οι Δικηγορικοί Σύλλογοι της χώρας.

Όπως αναφέρεται στο σχετικό ψήφισμα, η δημιουργία και η διαιώνιση του προβλήματος της ονομασίας του κράτους των Σκοπίων οφείλεται σε διαχρονικές ευθύνες και του πολιτικού προσωπικού της χώρας, ωστόσο η όποια συμφωνία δεν συνιστά, κατ' ανάγκη, και λύση του προβλήματος.

«Η συμφωνία αφορά όλους τους Έλληνες, πρέπει να έχει την ευρύτερη δυνατή κοινωνική και πολιτική αποδοχή και να εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα.

Για να διασφαλίζεται η βιωσιμότητά της στον χρόνο δεν πρέπει να στηρίζεται σε περιστασιακές ή ισχνές πλειοψηφίες. Πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ενστάσεις ως προς την αναγώριση της «μακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας.

Για το λόγο αυτό προτείνεται η ψήφιση του σχετικού νόμου, που θα κυρώνει τη συμφωνία, να γίνει με πλειοψηφία των 3/5 του όλου αριθμού των βουλευτών, κατ' εφαρμογή του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος», καταλήγει το ψήφισμα.

Αναλυτικά το ψήφισμα της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων

Στα εθνικά θέματα απαιτείται εθνική συνεννόηση, υπευθυνότητα , υπέρβαση και ανάληψη ευθύνης. Δεν επιτρέπονται λαϊκισμοί και μισές αλήθειες ούτε μπορούν να γίνουν ανεκτές πολιτικές ή άλλες μικροκομματικές σκοπιμότητες.

Η δημιουργία και η διαιώνιση του προβλήματος της ονομασίας του κράτους των Σκοπίων οφείλεται σε διαχρονικές ευθύνες και του πολιτικού προσωπικού της χώρας που δεν μπορούν να δικαιολογηθούν από την αδιαμφισβήτητη προκλητική και αλυτρωτική στάση της γείτονος χώρας. Η όποια συμφωνία δεν συνιστά, κατ’ ανάγκη, και λύση του προβλήματος.

Η σημερινή κυβέρνηση όμως, οφείλει να εξηγήσει πειστικά στον ελληνικό λαό τους λόγους που επέβαλαν την υπογραφή της συμφωνίας στην παρούσα χρονική περίοδο και να τον ενημερώσει πλήρως για τους όρους της, τα άγνωστα σε αυτόν, τυχόν πλεονεκτήματα, τις δεσμεύσεις και τους κινδύνους που αναλαμβάνει η χώρα, ιδίως ενόψει των πολλαπλών αιρέσεων υπό τις οποίες τελεί η συμφωνία.

Η συμφωνία αφορά όλους τους Έλληνες, πρέπει να έχει την ευρύτερη δυνατή κοινωνική και πολιτική αποδοχή και να εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα. Για να διασφαλίζεται η βιωσιμότητά της στον χρόνο δεν πρέπει να στηρίζεται σε περιστασιακές και ισχνές πλειοψηφίες.

Πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ενστάσεις ως προς την αναγνώριση «μακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας. Για το λόγο αυτό προτείνεται η ψήφιση του σχετικού νόμου, που θα κυρώνει τη συμφωνία, να γίνει με πλειοψηφία των 3/5 του όλου αριθμού των βουλευτών, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος.

O τόπος παροχής - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 11

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Συλλογικό Εργατικό Δίκαιο - 6η έκδοση