logo-print

Άρθρο 6 - Νόμος 2801/2000 - Ρυθμίσεις θεμάτων τεχνικής οχημάτων

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

03/03/2000

Υπό κωδικοποίηση
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Πρατήρια υγραερίου ή μικτά πρατήρια που έχουν λάβει άδεια λειτουργίας, σύμφωνα με τις διατάξεις των προεδρικών διαταγμάτων 269/1981 (ΦΕΚ 76 Α') ή 595/1984 (ΦΕΚ 218 Α'), όπως ισχύουν, και βρίσκονται σε περιοχές εντός και εκτός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων όπου, από τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις ή άλλα σχέδια ρύθμισης χρήσεων γης (Γ.Π.Σ., Ζ.Ο.Ε., Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π.), δεν επιτρέπεται η παραμονή τους, εξακολουθούν να λειτουργούν με την υφιστάμενη κυκλοφοριακή σύνδεση τους για μια δεκαετία από τη λήξη της ισχύος της άδειας λειτουργίας τους.

Το αυτό ισχύει και για πρατήρια σε περιοχές των οποίων θα ρυθμιστούν ή θα μεταβληθούν οι χρήσεις γης μετά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου. Τυχόν μη ανανεωθείσες ή ανακληθείσες άδειες λειτουργίας τέτοιων πρατηρίων για πολεοδομικούς λόγους ανανεώνονται ή επανέρχονται σε ισχύ, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

Πρατήρια υγραερίου ή μικτά πρατήρια που διαθέτουν σε ισχύ μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 1997 έγκριση καταλληλότητας θέσης υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος άρθρου και προωθούνται μέχρι του τελικού σταδίου της άδειας λειτουργίας.

2. Η προθεσμία της παρ. 7 του άρθρου 10 του ν.1575/1985 που προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 2289/1995 (ΦΕΚ 27 Α') παρατείνεται μέχρι 30 Ιουνίου 2000.

3. Το εδάφιο δ' της παρ. 3 του άρθρου 37 του ν. 1959/1991 αντικαθίσταται ως εξής:

"δ. Η δαπάνη για τη διενέργεια των δειγματοληπτικών ελέγχων που γίνονται βάσει ισχυουσών οδηγιών Ε.Ε./ Ο.Η.Ε. στα διάφορα επί μέρους συστήματα ενός οδικού οχήματος από μια σειρά παραγωγής ή των ελέγχων για τη χορήγηση εθνικής έγκρισης τύπου, καλύπτεται από τα έσοδα των παραβόλων που καταβάλλονται για την έκδοση των αντίστοιχων πιστοποιητικών επικύρωσης Ε.Ε./Ο.Η.Ε. ή την έκδοση εθνικής έγκρισης τύπου αντίστοιχα."

4. Η παρ. 6 του άρθρου 2 του ν. 1350/1983 (ΦΕΚ 55 Α'), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 37 του ν. 1959/1991 και το εδ. α' του άρθρου 8 του ν. 2366/1995 αντικαθίσταται ως εξής:

"6. Για την έκδοση πιστοποιητικού επικύρωσης Ε.Ε./ Ο.Η.Ε. ως προς τα διάφορα επί μέρους συστήματα ενός οδικού οχήματος, που αναφέρεται σε επαληθεύσεις τεχνικών προδιαγραφών, ελέγχους ή δοκιμές και πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για την έγκριση τύπου οχήματος καταβάλλεται παράβολο, το ύψος του οποίου καθορίζεται ανάλογα με το είδος του πιστοποιητικού στο ένα πέμπτο (1/5) του ποσού, που προβλέπεται στην παρ. 5 α' του άρθρου αυτού."

5. Τα εδάφια 12 γ' και δ' της περ. β' της παρ. 8 του άρθρου 8 του ν. 2366/1995 αντικαθίστανται ως εξής:

"γ. Δίτροχα , τρίτροχα και ελαφρά τετράτροχα τριάντα χιλιάδες (30.000) δραχμές.

δ. Δελτίο κοινοποίησης έγκρισης τύπου οχημάτων με κινητήρα και των ρυμουλκουμένων τους που έχει εκδοθεί σύμφωνα με την οδηγία 70/156/ΕΕ, όπως τροποποιήθηκε με την 93/81/ΕΕ, πενήντα χιλιάδες (50.000) δραχμές, ανεξάρτητα από τον αριθμό παραλλαγών. Δελτίο κοινοποίησης έγκρισης τύπου δικύκλου μοτοποδηλάτου, τρίκυκλου μοτοποδηλάτου, δικύκλου μοτοσικλέτας, μοτοσικλέτας με καλάθι, τρικύκλου, τετρακύκλου (λογιζόμενου σαν μοτοποδήλατο), τετρακύκλου (λογιζόμενου σαν μοτοσικλέτα) που έχει εκδοθεί σύμφωνα με την οδηγία .92/61/EE, τριάντα χιλιάδες (30.000) δραχμές, ανεξάρτητα από τον αριθμό παραλλαγών."

6. Τα εδάφια 14 και 15 της περίπτωσης β' της παρ. 8 του άρθρου 8 του ν. 2366/1995 αντικαθίστανται ως εξής:

"14 α. Για τη συμπλήρωση ή επέκταση ή τροποποίηση εγκρίσεων τύπου εισπράττεται το ένα πέμπτο (1/5) του αντίστοιχου παραβόλου που καθορίζεται στην παράγραφο 12.

β. Ειδικότερα για συμπλήρωση έγκρισης τύπου με άλλες παραλλαγές εισπράττεται το ένα πέμπτο (1/5) του αντίστοιχου παραβόλου που καθορίζεται στην παράγραφο 12 για κάθε επιπλέον παραλλαγή και μέχρι του τριπλασίου του ανωτέρω παραβόλου.

γ. Για έκδοση βεβαίωσης καυσαερίων από τη Διεύθυνση Τεχνικής Οχημάτων εισπράττεται το αντίστοιχο παράβολο που καθορίζεται στην παράγραφο 12. Εάν η βεβαίωση αφορά μεμονωμένα οχήματα, εισπράττεται για κάθε όχημα το ένα πέμπτο (1/5) του αντίστοιχου παραβόλου που καθορίζεται στην παράγραφο 12.

δ. Για την έκδοση δελτίου κοινοποίησης πιστοποιητικού Ε.Ε. ή κανονισμού Ο.Η.Ε. ενός συστήματος οχήματος θα εισπράττεται το ένα πέμπτο (1/5) του αντίστοιχου παραβόλου που καθορίζεται στην παράγραφο 12.

15. Εάν στην αρχική έγκριση τύπου περιλαμβάνονται

παραπάνω από πέντε παραλλαγές, θα εισπράττεται επιπλέον παράβολο σύμφωνα με την παράγραφο 14β του παρόντος άρθρου."

7. Καταργούνται οι διατάξεις:

α. Της παραγράφου 8 του άρθρου 1 του ν. 2052/1992 (ΦΕΚ 94 Α'), όπως προστέθηκε με το άρθρο 2 του ν. 2465/1997.

β. Του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του ν. 2465/1997.

8. Οι σταθμοί εκκίνησης και άφιξης υπεραστικών λεωφορείων προς επιβίβαση ή αποβίβαση επιβατών ή φορτηγών αυτοκινήτων προς διενέργεια φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων, που λειτουργούσαν μέχρι 31.12.1999 εξακολουθούν να λειτουργούν μέχρι την έκδοση του προεδρικού διατάγματος της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 2465/1997 (ΦΕΚ 28 Α-).

9. Στους υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων όπου η στάθμευση εξυπηρετείται από υπαλλήλους, η ωφέλιμη χωρητικότητα του σταθμού, συνυπολογιζομένων και των απαραίτητων διαδρόμων, κ.λπ. ορίζεται σε 10 τ.μ. ανά αυτοκίνητο.

Η Διαμεσολάβηση
Το δίκαιο ακινήτων στην ολομέλεια του Αρείου Πάγου-Σειρά Συλλογές Νομολογίας ΕπΑΚ Νο 1

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

send