logo-print

Αυτοκίνητα χωρίς οδηγό... αλλά με οδηγό ζητούν οι αρχές στις ΗΠΑ

Η Google επιμένει ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό είναι πιο ασφαλή σε σύγκριση με τα χειριζόμενα από ανθρώπους καθώς εκμηδενίζουν την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους,

Ερμηνεία κατ΄ άρθρo του ΚΝ 489/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης"

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Ερμηνεία κατ΄ άρθρo του ΚΝ 489/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως της εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης"

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Παρόλο που τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό φαίνεται πως αποτελούν το μέλλον στο χώρο της αυτοκίνησης, με παγκόσμιους κολοσσούς να επενδύουν ιδιαιτέρως μεγάλα ποσά στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας, φαίνεται πως οι αρχές τα αντιμετωπίζουν ακόμα με επιφύλαξη.

Στην πρωτεύουσα της τεχνολογικής καινοτομίας, Καλιφόρνια, έχουν ήδη κατατεθεί οι πρώτες προτάσεις νόμων, που προβλέπουν ότι η χρήση αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα επιτρέπεται μόνο εφόσον υπάρχει πάντα άτομο με δίπλωμα οδήγησης πίσω από το τιμόνι, προκειμένου να επέμβει σε επείγουσες περιπτώσεις ή σε περιπτώσεις τεχνολογικών σφαλμάτων, ενώ οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει ειδική εκπαίδευση.

Η Google, η -κατά πολλούς- πιο καινοτόμος εταιρεία στο χώρο αυτό, τονίζει ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό είναι πιο ασφαλή σε σύγκριση με τα χειριζόμενα από ανθρώπους, καθώς εκμηδενίζουν την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, ενώ αυτή η ρύθμιση θα στερούσε τα ουσιαστικά οφέλη αυτής της τεχνολογίας.

Παρόλο που τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό δεν αναμένεται να διατεθούν μαζικά στην αγορά στο άμεσο μέλλον, η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να δώσει τη δυνατότητα οδήγησης σε άτομα που δεν μπορούν να οδηγήσουν, όπως για παράδειγμα άτομα με αναπηρία.

Πηγή: bbc.com

Αναγκαία Ομοδικία - Δομή και λειτουργία της ομοδικιακής δίκης XXII & 390

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

Ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα - 5η έκδοση καλλιτεχνικό

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

send