logo-print

Άρθρο 4 - Προεδρικό Διάταγμα 11/2016 - Εξαιρέσεις

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/02/2016

Κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Πλοίο που εκτελεί πλόες για τους οποίους εφαρμόζονται διατάξεις της εκάστοτε κείμενης νομοθεσίας περί μεταφοράς επιβατών, οι οποίες καλύπτουν, κατ’ ελάχιστο, τις απαιτήσεις εκτέλεσης πλόων του άρθρου 2, δεν απαιτείται να συμμορφώνεται και με τις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού για τη μεταφορά επιβατών και εξειδικευμένου προσωπικού. Στην περίπτωση αυτή, ο αριθμός των μεταφερόμενων, για τους σκοπούς του παρόντος Κανονισμού, επιβατών και του εξειδικευμένου προσωπικού δεν πρέπει να υπερβαίνει το συνολικό αριθμό επιβατών που δύναται να μεταφέρει σύμφωνα με το ισχύον πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του και για τους πλόες που αναφέρονται στο ίδιο πιστοποιητικό.

2. Εφόσον δεν διατίθενται ή δεν επαρκούν πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων, δύναται, κατ’ εξαίρεση, με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να διενεργείται πλους του παρόντος Κανονισμού από πλοίο που δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 2. Η ανωτέρω απόφαση εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του ΚΕΠ στην οποία καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις εκτέλεσης του πλου.

Δίκαιο Αναγκαστικής Εκτελέσεως ΙΙΙ/α Β έκδοση
Η μικρή και κλειστή οικογενειακή ανώνυμη εταιρία

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ