logo-print

Άρθρο 8 - Προεδρικό Διάταγμα 11/2016 - Ευστάθεια και Υποδιαίρεση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/02/2016

Κωδικοποιημένο
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο

1. Τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται αναφορικά με την ευστάθεια σε άθικτη κατάσταση με τις αντίστοιχες διατάξεις του Κώδικα IS που εφαρμόζονται σε πλοία ειδικού προορισμού (special purpose vessels).

2. Η υποδιαίρεση και η ευστάθεια σε κατάσταση βλάβης των πλοίων υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων γενικά πρέπει να είναι σύμφωνα με το Κεφάλαιο ΙΙ−1 της Δ.Σ. SOLAS όπου για τους σκοπούς του Κανονισμού αυτού το πλοίο θεωρείται ως επιβατηγό και το εξειδικευμένο προσωπικό θεωρείται ως επιβάτες, με την τιμή R να λογίζεται ως το 80% της αντίστοιχης τιμής που υπολογίζεται σύμφωνα με τον Κανονισμό II−1/6.2.3 της Δ.Σ. SOLAS.

3. Για πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων, με την εξαίρεση όπως προβλέπεται στην παράγραφο 4, εφαρμόζονται οι διατάξεις των Μερών B−2, Β−3 και Β−4 του Κεφαλαίου ΙΙ−1 της Δ.Σ. SOLAS όπως εάν το πλοίο είναι φορτηγό πλοίο και το εξειδικευμένο προσωπικό είναι πλήρωμα. Ωστόσο, δεν απαιτείται να εφαρμόζονται οι Κανονισμοί ΙΙ−1/8 και II−1/8−1 της Δ.Σ. SOLAS ενώ οι Κανονισμοί ΙΙ−1/14 και ΙΙ−1/18 της Δ.Σ. SOLAS δεν έχουν εφαρμογή.

4. Όλα τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται με τους Κανονισμούς ΙΙ−1/9, ΙΙ−1/13, ΙΙ−1/19, ΙΙ−1/20, ΙΙ−1/21 και ΙΙ−1/35−1 της Δ.Σ. SOLAS, όπως εάν τα πλοία είναι επιβατηγά, θεωρώντας το εξειδικευμένο προσωπικό ως επιβάτες.

 

Ο δικαστικός έλεγχος της δράσης των ανεξάρτητων αρχών

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ / ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Αυτοδύναμα Ασφαλιστικά Μέτρα

Βασίλειος Α. Χατζηϊωάννου

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ