logo-print

Άρθρο 8 - Προεδρικό Διάταγμα 11/2016 - Ευστάθεια και Υποδιαίρεση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/02/2016

Κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Υποκειμενικά σύνθετες δίκες στις αυτοκινητικές διαφορές - Σειρά ΠΠΔ Νο 5

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται αναφορικά με την ευστάθεια σε άθικτη κατάσταση με τις αντίστοιχες διατάξεις του Κώδικα IS που εφαρμόζονται σε πλοία ειδικού προορισμού (special purpose vessels).

2. Η υποδιαίρεση και η ευστάθεια σε κατάσταση βλάβης των πλοίων υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων γενικά πρέπει να είναι σύμφωνα με το Κεφάλαιο ΙΙ−1 της Δ.Σ. SOLAS όπου για τους σκοπούς του Κανονισμού αυτού το πλοίο θεωρείται ως επιβατηγό και το εξειδικευμένο προσωπικό θεωρείται ως επιβάτες, με την τιμή R να λογίζεται ως το 80% της αντίστοιχης τιμής που υπολογίζεται σύμφωνα με τον Κανονισμό II−1/6.2.3 της Δ.Σ. SOLAS.

3. Για πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων, με την εξαίρεση όπως προβλέπεται στην παράγραφο 4, εφαρμόζονται οι διατάξεις των Μερών B−2, Β−3 και Β−4 του Κεφαλαίου ΙΙ−1 της Δ.Σ. SOLAS όπως εάν το πλοίο είναι φορτηγό πλοίο και το εξειδικευμένο προσωπικό είναι πλήρωμα. Ωστόσο, δεν απαιτείται να εφαρμόζονται οι Κανονισμοί ΙΙ−1/8 και II−1/8−1 της Δ.Σ. SOLAS ενώ οι Κανονισμοί ΙΙ−1/14 και ΙΙ−1/18 της Δ.Σ. SOLAS δεν έχουν εφαρμογή.

4. Όλα τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται με τους Κανονισμούς ΙΙ−1/9, ΙΙ−1/13, ΙΙ−1/19, ΙΙ−1/20, ΙΙ−1/21 και ΙΙ−1/35−1 της Δ.Σ. SOLAS, όπως εάν τα πλοία είναι επιβατηγά, θεωρώντας το εξειδικευμένο προσωπικό ως επιβάτες.

 

Το δίκαιο των αποθεματικών και κερδών επιχειρήσεων, 2025
Ενοχικό Δίκαιο Ειδικό Μέρος
send