logo-print

Άρθρο 18 - Προεδρικό Διάταγμα 11/2016 - Ασφαλής Διαχείριση − Ασφάλεια έναντι έκνομων ενεργειών – Εφαρμογή Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/02/2016

Κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Βασική Νομοθεσία Ναυτικού Δικαίου

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΠΕΧΛΙΒΑΝΗΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΕΚΑΣ

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

1. Τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων 500 μονάδων ολικής χωρητικότητας και άνω ή τα οποία απομακρύνονται περισσότερο από είκοσι (20) ναυτικά μίλια από την πλησιέστερη ακτή συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις των Κεφαλαίων ΙΧ και ΧΙ−2 της Δ.Σ SOLAS και εφοδιάζονται με τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ως πλοία τύπου “Άλλο Εμπορικό Πλοίο” σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

2. Οι εταιρείες των ανωτέρω πλοίων όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό 1, παράγραφος 2 του Κεφαλαίου ΙΧ της Δ.Σ SOLAS συμμορφώνονται με τις διατάξεις του ανωτέρω Κεφαλαίου και εφοδιάζονται με Έγγραφο Συμμόρφωσης.

3. Πλοία τα οποία εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της Διεθνούς Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006, και της αριθ. 3522.2/08/2013 απόφασης των Υπουργών Υγείας και Ναυτιλίας και Αιγαίου «Κανονισμός για την εφαρμογή απαιτήσεων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας» (Β΄ 1671), όπως ισχύει κάθε φορά, υποχρεούνται σε συμμόρφωση με τις απαιτήσεις αυτών.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης στην Πνευματική Ιδιοκτησία - Συμβολές Αστικού Δικαίου Νο 13 21
Η αναιρετική δίκη με άξονα το άρθρο 573 ΚΠολΔ - Πραγματείες Πολιτικής Δικονομίας Νο 4 - XVIII & 288

ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΠΕΣ