logo-print

Άρθρο 17 - Προεδρικό Διάταγμα 11/2016 - Ασφάλεια ναυσιπλοΐας

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ:

23/02/2016

Κωδικοποιημένο
Η αστική ευθύνη του οδικού μεταφορέα κατά τη CMR
Τεχνητή νοημοσύνη, μεταφορές & ευθύνη των μεταφορέων στο Ελληνικό Δίκαιο

Τα πλοία υποστήριξης υπεράκτιων εγκαταστάσεων συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του Κεφαλαίου V της Δ.Σ. SOLAS για φορτηγά πλοία. Πλοία κάτω των 500 μονάδων ολικής χωρητικότητας που συμμορφώνονται με τις διατάξεις του Π.δ. 460/1991 «Έγκριση και θέση σε εφαρμογή κανονισμού περί εφοδιασμού των εμπορικών πλοίων με ναυτιλιακά όργανα βιβλία και χάρτες» (Α΄ 169) για φορτηγά πλοία, θεωρείται ότι καλύπτουν τις απαιτήσεις του παρόντος άρθρου.

Η χρηματοοικονομική ασφάλεια, 2024
Το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η αναγκαστική απαλλοτρίωση -Κατ άρθρο ερμηνεία

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

send