logo-print

Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή: Τα 10 βασικά δικαιώματα των καταναλωτών

15/03/2016

16/11/2017

Αστικές και Νέες Εμπορικές Μισθώσεις Δ

ΚΑΤΡΑΣ Ι.

ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ / ΕΝΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Εγκλήματα κατά της ιδιοκτησίας 2η έκδοση- καλλιτεχνικό

ΜΠΙΤΖΙΛΕΚΗΣ Ν.

ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, τον Οργανισμό Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.) και το ραδιοφωνικό σταθμό 'Αθήνα 9.84' διοργανώνουν ενημερωτική καμπάνια για τους καταναλωτές με θέμα: ''Είσαι Καταναλωτής; Έχεις δικαιώματα!''.

«Ο Συνήγορος του Καταναλωτή εισηγήθηκε στο Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτή και Αγοράς σχέδιο Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας, που είναι κομβικής σημασίας για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών και τη διασφάλιση ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά. Ευελπιστώ ότι ο Κώδικας πολύ σύντομα θα κυρωθεί και θα τεθεί σε εφαρμογή, συμπληρώνοντας το θεσμικό πλαίσιο προς όφελος όλων», ανέφερε με αφορμή τη σημερινή ημέρα ο Συνήγορος του Καταναλωτή, κ. Λευτέρης Ζαγορίτης.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών: Εγκαίνια για τη νέα πλατφόρμα για τους καταναλωτές και τους εμπόρους

Η σημερινή καμπάνια περιλαμβάνει δράσεις, οι οποίες αποσκοπούν στην ενημέρωση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους.

Παράλληλα, από τις ιστοσελίδες του Συνηγόρου του Καταναλωτή στο διαδίκτυο και στα (social media) καθώς και στα γραφεία του στη Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με τις διαδικασίες υποβολής καταγγελιών και τη διαμεσολάβηση για την επίλυση των καταναλωτικών διαφορών.

Δείτε το ενημερωτικό φυλλάδιο του Συνηγόρου με τα 10 βασικά δικαιώματα του Καταναλωτή εδώ.

Η Διαμεσολάβηση
Πολυκώδικας Μάρτιος 2024 No 5
send