Παρέμβαση του Συνηγόρου για τις δυσλειτουργίες στην υλοποίηση προγραμμάτων από Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης
Ο Συνήγορος του Πολίτη, κατά τα τελευταία έτη, διερεύνησε αναφορές πολιτών οι οποίοι συμμετείχαν σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης που υλοποιούνται από Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ).
Από την εξέταση των αναφορών διαπιστώθηκε, μεταξύ άλλων, ότι πολλά ΚΕΚ εμφανίζουν διαχειριστικά προβλήματα και δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις συμβατικές τους υποχρεώσεις, δημιουργώντας μεγάλη επισφάλεια στους συμμετέχοντες σε αυτά.
Η Αρχή με έγγραφό της προς τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας στις αρχές του 2014, υπέβαλε σειρά προτάσεων για την επίλυση των προβλημάτων αυτών και ζήτησε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για τη βελτίωση του συστήματος και τη διασφάλιση της χορήγησης του επιδόματος κατάρτισης στους δικαιούχους. Μέχρι σήμερα, δεν έχει υπάρξει ανταπόκριση από το Υπουργείο στο έγγραφο αυτό.
Το έγγραφο προς τον υπουργό Εργασίας μπορείτε να βρείτε εδώ.