Πέντε θέσεις μόνιμου προσωπικού στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Το ΑΣΕΠ προκήρυξε την πλήρωση 5 θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Η συμπλήρωση και η υποβολή αίτησης συμμετοχής γίνεται αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), σύμφωνα με τις "ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ - ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ" που αναφέρονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤ΄ της προκήρυξης.
Οι θέσεις για την ΑΠΔΠΧ είναι οι εξής:
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (κωδ. θέσης 401)
Ο υποψήφιος/α που θα επιλεγεί θα απασχοληθεί με την κατάρτιση και εκτέλεση του προϋπολογισμού του φορέα, την έκδοση μισθοδοσίας Μελών και προσωπικού, θα μεριμνά για την προμήθεια των απαραίτητων αγαθών και υπηρεσιών για την ομαλή λειτουργία της Αρχής, την τήρηση των απαραίτητων λογιστικών και άλλων βιβλίων, τον έλεγχο και την εκκαθάριση των δαπανών στις οποίες προβαίνει η Αρχή, την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και την πληρωμή μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δημοσιονομικής Πολιτικής(ΟΠΣΔΠ), τη βεβαίωση των προστίμων στις αρμόδιες ΔΟΥ και την παροχή οικονομικών σ τοιχείων τακτικά στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και στους ελεγκτικούς φορείς.
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ(κωδ. θέσης 402)
Ο υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, στα καθήκοντά του, θα είναι η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του φορέα, η διαχείριση και η ενημέρωση των ατομικών φακέλων των υπαλλήλων καθώς και η προετοιμασία σχεδίων προκηρύξεων, αποσπάσεων, μετατάξεων. Θα συμμετέχει στην κινητικότητα με τη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων και θα χρησιμοποιεί την εφαρμογή της ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ. Τέλος, θα διεκπεραιώνει έγγραφα, πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών και γενικά κάθε είδους διοικητική πράξη για τον φορέα.
ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ(κωδ. θέσης 501)
Ο υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, στα καθήκοντά του, θα είναι η κατάρτιση και εκτέλεση του Προϋπολογισμού της Αρχής, η έκδοση της μισθοδοσίας Μελών και προσωπικού, η μέριμνα για την προμήθεια των απαραίτητων αγαθών και υπηρεσιών για την ομαλή λειτουργία της Αρχής, η μέριμνα για τις υπηρεσιακές μετακινήσεις Μελών και προσωπικού, η τήρηση των απαραίτητων λογιστικών και άλλων βιβλίων, ο έλεγχος και η εκκαθάριση των δαπανών στις οποίες προβαίνει η Αρχή, η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και η πληρωμή τους μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δημοσιονομικής Πολιτικής (ΟΠΣΔΠ), η βεβαίωση των προστίμων στις αρμόδιες ΔΟΥ και η παροχή οικονομικών στοιχείων τακτικά στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και στους ελεγκτικούς φορείς.
ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ(κωδ. θέσης 601)
Ο υποψήφιος/α που θα επιλεγεί θα είναι υπεύθυνος/η για την τήρηση του ηλεκτρονικού και φυσικού πρωτοκόλλου της υπηρεσίας, τη διεκπεραίωση εξερχομένων εγγράφων, την τήρηση, ενημέρωση και αρχειοθέτηση εγγράφων εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, καθώς και κάθε είδους αλληλογραφίας, τήρηση αρχείου ταχυδρομικών αποστολών. Θα μεριμνά για την εξυπηρέτηση και παροχή κάθε είδους πληροφόρησης στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του προς τους συναλλασσόμενους με την υπηρεσία καθώς και την κατάρτιση και αποστολή διοικητικών εγγράφων συναφών των αρμοδιοτήτων του.
ΥΕ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ (κωδ. θέσης 701)
Ο υποψήφιος/α που θα επιλεγεί θα διακινεί έγγραφα και αλληλογραφία εντός κι εκτός υπηρεσίας, θα επιμελείται μικρών επισκευών στην υπηρεσία που δεν απαιτούν εξειδικευμένη γνώση, θα ενημερώνει για πιθανές βλάβες, θα μεταφέρει στην υπηρεσία υλικοτεχνικό εξοπλισμό, θα μεριμνά για την τήρηση, ενημέρωση και αρχειοθέτηση εγγράφων και φακέλων της υπηρεσίας του και τέλος θα είναι υπεύθυνος/η για την εξυπηρέτηση πολιτών και παροχή κάθε είδους πληροφοριών.
Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής αρχίζει στις 13 Ιουλίου ημέρα Τετάρτη και ώρα 08:00 και λήγει στις 28 Ιουλίου 2022, ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:00.
Η προκήρυξη είναι διαθέσιμη εδώ.